For en dag!!

Lykkeliiten

Glad i forumet
Først starter vi dagen med 45 min spinning, har hvert veeeldig aktiv med trening helt til jeg fant ut at jeg var gravid.. Akkurat som jeg sluntret unna. MEN timen gikk kjempe bra og veldig deilig etterpå.

Drar ned på legekontoret å leverer en urinprøve siden det var siste dag på kuren jeg gikk på for urinveisinfeksjon på lørdag. Etter jeg har tisset i glasset skulle jeg bare skylle litt rundt FØR jeg har satt på lokket :-/ *ikke smart* Og joda, jeg klarer å få en del vann oppi :/

De sjekker den fordet og finner ut at det forsatt er spor i urinen :( Måtte vente å snakke med legen og sammen fant vi ut at jeg skulle levere en ny morgen urin i morgen tidlig og sende den inn til dyrkning.
Jeg sa at jeg følte meg helt frisk mtp uvi nå, men når jeg kjører hjem merker jeg jo ubehag nedentil med en gang og i skrivende stund :( Så det er tydeligvis ikke ferdig!Har på følelsen at dette svangerskapet vil bestå av urinveisinfeksjon hele veien :( Slet en del med det med nr 2 også, men da gikk det over etter en runde og var opphold...

Sååå ringer jeg til JM og merker det var senere kontroller nå enn de to andre.
Hun sa at man tar blodprøver i uke 12 hos legen og 4 uker senere setter man opp til JM time.
MEN fikk time til UL hos henne 25 juni (den uken jeg er 12 uker på vei).
DEILIG å ha et UL bilde å vise frem nå vi kan hyle det ut :) Jeg fikk sagt "kanskje vi kan se kjønnet også" og da ble hun litt muggen å sa "det skal godt gjørras", men lov å håpe sa jeg da :p ;) :)

Det slutter ikke der.. Står å lager litt middag og telefonen ringer. Det var Gynokologen av alle :p
De måtte vist flytte timen jeg hadde 14 mai. Og jeg kunne komme i morgen..
Så da 1 uke før vet jeg ikke hva jeg kan vente å se men får kanskje se en liten skyggeflekk der inne?
Eller hva tror dere?

Før jeg satte meg ned nå så tok jeg en NY (!!!) test for det er jo forsatt så uvirkelig og den streken kom frem før den var ferdig med å nå kontrollstreken :) *LYKKE*

Hva har dere gjort idag???
 
Håper du slipper UVI hele veien! God bedring! :) Og lykke til hos gyn og på UL=)
 
Back
Topp