For en dag!

småtrollene

Elsker forumet
I dag ble jeg oppringt av barnehagen til størstemann, han hadde falt å slått munnen i sklia.
Selvfølgelig var begge øvre foretenner løse å slått inn + at han var blå over dem (tannkjøttet).
Så i morgen drar vi til storbyen med rute helikoptre for å få de undersøkt.
Samtidig så har jeg ul i byen den dagen. Blir nok en spennende dag!! ;)

Hva har dere gjort i dag?
Å hvordan er formen deres?

såpass ja! håper det går bra da :)
hatt fri idag, og har hatt vesla hjemme.. akkurat lagt hu.. er utslitt! :P enda vi bare har surra inne idag :P

Uff, litt av en dag du har hatt!:0 ja er fort gjort med disse små, han må jo ha fått en kjempe smell? håper det irdner seg for han i morgen! masse lykke til på ul i morgen!!! jeg har.....Vært kvaaaalm:( prøvd å sjule det fra jobb, må vel rydde litt da kjæresten kommer hjem fra sjøen i morgen, og han kan ikke se at jeg bor som en boms når han er borte:p men må samle opp energi til å få det til:p

Offda, håper det går bra :) idag har formen vør ok, men iiiingen energi, hadde besøk av en annen gravid venninde idag, og vi var like sløve begge to ;) så nå i ettermiddag har jeg bare koset med ungene :)

Uff, litt av en dag du har hatt!:0 ja er fort gjort med disse små, han må jo ha fått en kjempe smell? håper det irdner seg for han i morgen! masse lykke til på ul i morgen!!! jeg har.....Vært kvaaaalm:( prøvd å sjule det fra jobb, må vel rydde litt da kjæresten kommer hjem fra sjøen i morgen, og han kan ikke se at jeg bor som en boms når han er borte:p men må samle opp energi til å få det til:p

Gubben mi kjæm hjem fra sjøen i mårrå og :) Må væll rydd og vask litt æ og, hvis æ kjæm mæ opp fra soffan :P

Jeg er full i et eller annet ulumskheter.
Er slapp, hodepine, snørrete, vond hals, hoste, svir i øynene og periodevis brystsmerter!!! ÆSJ!!!
Tror jeg tar en hastetime hos legen i morgen

off da.. jeg hentet minsten igår i Bhg med forslått fortann. men det gikk heldigvis bra:-) idag er formen som vanlig, super trøtt..! fatter ikke hvor energien har tatt veien... alt blir tiltak om dagen, så er mye som blir utsatt:-) men nå fikk jeg mannen hjem fra nordsjøen i natt <3<3 så da blir det litt hjelp å få:-)

Jobber annenhvær turnus dag/natt:) han er ute på ecofiske sin plattform:)jobber 2/4:) blir godt å få han hjem nå!!!:) dypt savnet :)

Æ sa feil te dæ, hain kjæm te land i dag, men lande på flesland sent og må overnatte i Bergen. Derfor kjæm hain itj før i mårrå. Jobbe 2/4 kjæresten min og, så det ska bli godt å få hain hjem i 4 hele uka no! :D

Æ sa feil te dæ, hain kjæm te land i dag, men lande på flesland sent og må overnatte i Bergen. Derfor kjæm hain itj før i mårrå. Jobbe 2/4 kjæresten min og, så det ska bli godt å få hain hjem i 4 hele uka no! :D
Det er så godt når de er hjemme i 4 uke:) gleder meg som et barn på julaften hver gang:) ja min et vel ikke i hus før halv åtte på kvelden, men er jo meldt storm i kveld, så håper alt flyr som det skal, eller så må han vel hotelle en ekstra dag:), kose deg masse med kjæresten i denne fine stunden:)

Det er så godt når de er hjemme i 4 uke:) gleder meg som et barn på julaften hver gang:) ja min et vel ikke i hus før halv åtte på kvelden, men er jo meldt storm i kveld, så håper alt flyr som det skal, eller så må han vel hotelle en ekstra dag:), kose deg masse med kjæresten i denne fine stunden:)

Min kjæm no strax inn døra, lykke!! Kos dæ du og :-)

Back
Topp