For en dag

overasket

Forumet er livet
VIP
Til vanlig leverer jeg eldstemann og min kjære minste (de går i forskjellig bhg), men ettersom jeg skulle bruke bilen i dag byttet vi, så jeg kjørte minstemann.
Problemet kom da jeg skulle kjøre fra bhg og ikke fikk start på bilden, ettersom ei av de som jobber på bhg også har en bilbutikk sammen med sin samboer, ventet jeg til hun kom på jobb i håp om at hun hadde en bateristarter i bilen (er bateriet som har vært dårlig en stund).
Hun hadde forsåvidt bateristarter i bilen sin, men den var på verksted :P Hun ringte samboeren sin som kunne komme (om 45 min), så ble der å ventet på han. Da han kom med startkabler fikk vi straks start på bilen :) og han tilbød seg å sette inn nytt batteri for meg så jeg kjørte etter han og fikk fikset nytt batteri med det samme :)
Fornøyd med at jeg endelig kunne stoppe bilen uten å være redd for å ikke få start kjørte jeg til butikken og handlet det jeg skulle, men da jeg skulle starte bilen igjen var det ikke liv å få i den :( Nå var jeg så sliten at da jeg ble tilbudt skyss av ei jeg kjenner lot jeg bilen stå og dro hjem, vet jo ikke lenger hva som er feil med bilen heller.
Jeg måtte også innom jobb med sykemelding i dag, heldigvis er det så tett på at selv jeg klarer å gå dit, men på turen hjem klarte jeg å falle på glattisen og slå skrubbsår på begge knærne :(

Så nå har jeg ringt min kjære sånn at han kan komme tidligere hjem, få start på bilen og hente minstemann (evt trille å hente han), selv håper jeg på å få sovet litt før jeg må hente eldstemann. Må legge til at jeg har spydd flere ganger i løpet av denne turen, noe som ikke gjorde den det spor bedre :(

Ble ikke mye til positiv tråd dette, men måtte bare få det ut et sted ;)

Huff da, stakkars deg! Det hørtes ikke noe godt ut! Håper det ordner seg snart med bilen og at du får en bedre dag imorgen! Klem

Off det der hørets ut som en dag jeg fint kan stå over. Håper du får slappa bra av så er plutselig denne dagen over. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Takk :) går bedre nå, min kjære legger barna, mens jeg sitter her på sofaen, bilen står i garasjen, fikk en nabo til å bli med ned nå i kveld og så tauet de den i start, men vet fremdeles ikke hva den feiler da. I morgen blir i hvertfall en hjemme*og*slappe*av*dag :)

Huff så kjedelig :(
Men kan være at batteriet ikke er skikkelig oppladet? Da måå bilen stå på tomgang en goood stund for å få deg skikkelig oppladet :) kan jo håpe på st det er en så enkel ting ;)

Har jo tenkt at det var batteriet, men kjøpte jo nytt batteri og kjørte ca 10 min før jeg stoppet for så å ikke få start igjen kan da ikke ha vært helt utladet når jeg kjøpte det? Jeg har virkelig null peil på bil og bil er ikke akkurat hobbyen til min kjære heller, han ser mer på det som et nødvendig onde :P

Vi må forresten ha ny bil før Lillerusket kommer uansett, men greit om den vi har fortsatt er salgbar også ;)

En vet aldri ;) jeg ville vertfall prøvd det først,kjørt en laaang tur :) ti minutter er ikke så veldig lenge viss det ikke er skikkelig oppladet :) men er det batteriet det er noe galt med,må dere jo få nytt uansett :)

Back
Topp