for en dag....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
har vært sløv i hele dag, vondt i magen og små kvalm hele tiden...og ikke minst sulten...
spiser og spiser og blir ikke mett... jeg som var så bra i form, hehe varte ei uke.. håper dette bare gjaldt for i dag...
til kvelds har jeg spist 2 klementiner,2glass vann,5 kneipskiver og stort glass kakaomelk, og kjenner ikke at jeg har spist engang...ufattelig.....gir opp..hehe får bare være sulten og kvalm...

i morgen skal jeg til min første svangerskapskontroll, håper jeg får lov å få ultra(hun har en liten maskin på kontoret) siden den lille blødningen jeg hadde...og håper å se 2 hjerter som slår <3

og jeg lurer på om jeg skal høre om å få 50% sykmld... har jobbet 2 netter denne uka, og har vært gåen i 2dager nå + den lille blødningen, så jeg er litt skeptisk til å jobbe, av og til så må en skyve litt tungt og ellers så står jeg så å si hele dagen på jobb, tungt for ryggen min det... men får se hva hun sier og vil gjøre, kanskje hun har noen gode råd til meg :)

hehe, er bare babyene som har næringsvett det.. delt på tre så er detjo ikke så mye pr snute :p tjihi.. neida, har vi ikke alle slike spisedager? og ang jobb, snakk med legen din. først av alt er det din kropp og kun du kjenner hva den tåler. så kan legen din veilede deg litt og gi råd. :) håper dere blir enige iallfall. :) og det er tungt å stå hele dagen, og det å gå gravid gjør det ikke letyere..

Jeg har også hatt noen få dager der jeg aldri blir mett. Mistenker at lille i magen har fått tak i et sort hull og erstattet det med magesekken min:P Men det kommer og går:) Jeg har ikke hatt så mange dager med konstant sult, og det er etpar uker siden nå. Men kan jo hende det er verre med 2? Det er uansett bare et tegn på at lagrene dine benyttes til de små:)

Viktig at du ikke sliter deg ut! Det er bare noen få uker til som du er redusert, så kommer nok energien tilbake innen 1 måned er gått:) Kan jo kanskje jobbe litt mere da. Uansett så er det en svært kort tid i livet vi går gravid, er ikke riktig å pine seg da dersom dette går utover helsa..

Åssen har det forresten gått hos legen??:) Håper du fikk ultralyd!:)

gikk fint i dag, tak som spør :) ultra apparatet var litt utydelig, så så ikke så veldig mye...men så det viktigste 2 hjerter som slo :) 145 slag i minuttet på begge.... hurra :) vet ikke hva som er normalt, men hun sa ikke noe om at det var feil :) neste ultra er 10desember, privat så da ser vi det tydelig :) gleder meg...
skulle bare jobbe i neste uke og se åssen det gikk...ble jeg helt utslitt så kunne jeg komme og få sykemelding. trøster meg med at det nærmer seg juleferie :) er ikke så kvalm i dag heldigvis, men sulten ja hehe...men men, det får bare være :) er jo verd alt, når jeg tenker på premien som kommer :)

Back
Topp