For en dag...

Klesklypa

Gift med forumet
Dagen begynte som vanlig med at eg hadde Vesla fram til ho skulle i BHG, vi kosa oss masse!
Men så skulle eg spise forkost, spiste fint 2 skiver men med det samme eg hadde spist siste tygga måtte eg kaste opp alt!.. var ikkje kvalm verken før eller etter..
blei uvel og små svimmel.. og bekkenet verka som bare det, så eg la meg igjen..
våkna av at eg var kjempe sulten..
spiste 2 skiver og det samme skjedde igjen, med det samme siste tygga var svelgt kasta eg opp alt uten kvalme på forhånd..
blei liggende på sofaen heile dagen å se på episoder av Grays..

fikk etter noken timer i meg en kjeks og litt vann som ikkje kom opp igjen..
det er bedre no på kvelden, men bekkenet har over natta blitt verre.. lille nurk i magen er super aktiv så eg er heilt støl og har lurt på om eg har hatt rier fleire ganger, men så er det nok bare babyen som styrer så fælt at det rett og slett er vondt..
murrende hodepine, og ansiktet mitt er så hovendt at det føles som det strammer..
skal til JM i morra, spendt på ka ho sier da..

Håper morradagen blir bedre...

Uff da. Håper du får sove godt i natt å at du får en fin dag i morgen. Lykke til hos jordmoren :)

Huffda. Håper jm har noe positivt å si i morgen da :D

giraffen laffen skrev:
Uff da. Håper du får sove godt i natt å at du får en fin dag i morgen. Lykke til hos jordmoren :)

Hørtes slitsomt ut!! Klem :))

Uff, hørtes innmari slitsomt ut! Håper du er bedre nå og at du får en god forklaring hos jordmor idag. Lykke til! :)

Back
Topp