Raskatte
Elsker forumet
Lillegutt har fått noen prikker etter et par dager med feber, så jeg tok han med til doktoren. Sidne jeg først var der, så nevnte jeg at jeg testet psoitivt igår og ønsket ekstra oppfølging grunnet MA i desember. Så han fylte ut litt papirer og sendte meg til helsesøster for å ta blod- og urinprøve. Urinprøve /med en eller annen billig stavtest viste jo negativt..Men jeg er jo så sikker i min sak, så jeg sa- test for hcg, så har jeg ny time onsdag og tar ny hcg igjen.
Ble jo litt forvirret, for er 4 gangen jeg er gravid nå og jeg har aldri kjent meg mer gravid. Men er jo tidlig, ikm idag.
Så dro innom apoteket og kjøpte clearblue digital med ukeindikator; Den viste gravid 1-2..
Så er det virkelig sånn at de billige testene trenger mindre hcg enn clearblue? Blir litt forvirret..
Men jeg velger å slå meg til ro med at jeg er gravid nå, og produserer muligens hcg sakte. Noen som har fått feil på clearblue digital med ukeindikator? Hva tror dere jenter?
Ble jo litt forvirret, for er 4 gangen jeg er gravid nå og jeg har aldri kjent meg mer gravid. Men er jo tidlig, ikm idag.
Så dro innom apoteket og kjøpte clearblue digital med ukeindikator; Den viste gravid 1-2..
Så er det virkelig sånn at de billige testene trenger mindre hcg enn clearblue? Blir litt forvirret..
Men jeg velger å slå meg til ro med at jeg er gravid nå, og produserer muligens hcg sakte. Noen som har fått feil på clearblue digital med ukeindikator? Hva tror dere jenter?