For en dag..

Raskatte

Elsker forumet
Lillegutt har fått noen prikker etter et par dager med feber, så jeg tok han med til doktoren. Sidne jeg først var der, så nevnte jeg at jeg testet psoitivt igår og ønsket ekstra oppfølging grunnet MA i desember. Så han fylte ut litt papirer og sendte meg til helsesøster for å ta blod- og urinprøve. Urinprøve /med en eller annen billig stavtest viste jo negativt..Men jeg er jo så sikker i min sak, så jeg sa- test for hcg, så har jeg ny time onsdag og tar ny hcg igjen.
Ble jo litt forvirret, for er 4 gangen jeg er gravid nå og jeg har aldri kjent meg mer gravid. Men er jo tidlig, ikm idag.
Så dro innom apoteket og kjøpte clearblue digital med ukeindikator; Den viste gravid 1-2..
Så er det virkelig sånn at de billige testene trenger mindre hcg enn clearblue? Blir litt forvirret..
Men jeg velger å slå meg til ro med at jeg er gravid nå, og produserer muligens hcg sakte. Noen som har fått feil på clearblue digital med ukeindikator? Hva tror dere jenter?

Ja det stemmer det, billigtester er  følsomme.. Men tror nok du er gravid..! Legen hadde vel en test som ikke var så følsom da tenker jeg.. Har du IKM i dag er tickeren din litt feil.. :P  Man må sette to dager før, fordi de fleste andre regner svangerskap for 40 uker.. :)

Når digital seier du er gravid, har du iallefall HCG i kroppen. Så vent eit par dager og så ber du legen sjekke igjen, og da gjerne teste heime samme dag og ta med den urin til legen?

Eg vil også tru du er gravid ja.

Takk for svar jenter Skal til legen på onsdag igjen, så regner med at de har fått resultatne fra hcg da. Jeg VET at jeg er gravid, nå begynner bare bekymringen for om spiren holder ut:-) Men jeg tenker positivt! Oki, derfor tickeren var feil..Men da skal jeg rette opp 2 dager da, men blir termindatoen riktig da? Om jeg endrer bare forrige mensdato?

Kor lang syklus har du? Legene rekner automatisk ut i frå 28dager syklus.

Siste mens blir som siste mens.. Hvis du har termin 8 må du skrive 6...

Back
Topp