For en dag!!

x1xDaskepott

Elsker forumet
I dag har lillemann sagt "Mmmmmamma" for foerste gang!! Han har bare sagt "daddy" og "pappa" foer!

...og rett foer leggetid tok han sine 3 foerste vaglete ukontrollerte skritt!!! [:D][:D][:D][:D]

Idag er jeg en veldig veldig stolt mamma![:D]

Wow!! Gratulerer så mye med flinkisen[:D][:D]

Oj, for en dag ja!! [:)] Gratulerer med store framskritt [:D]

Så flink!

Daskepott! Lenge siden jeg har sett nicket ditt her ^^ Ellers er det jeg som ikke følger med ^^
Men hurra for flinkisen da!
Snart er det MAMMA MAMMA MAMMA hele tiden ;)

oi...det får man si...

prøver å lære tobias å si mamma og pappa men eneste vi får tilbake er bø,øøø eller adet (hade)...hahaha,men plutselig så kommer det...

svigermor påstod han ropte på meg på lørdagskvelden da de passet han...men veit ikke jeg...
er noe med det at når de først har sagt det så stopper de ikke liksom...

Gratulerer! så flink guttebass!

Oi, so flinke han er!!!!

sååå flink han er[:D]

Så herlig! Flinke gutten din!

For en super flink gutt du har [:)] Skjønner godt du er stolt!

ORIGINAL: ing_ping

Daskepott! Lenge siden jeg har sett nicket ditt her ^^ Ellers er det jeg som ikke følger med ^^
Men hurra for flinkisen da!
Snart er det MAMMA MAMMA MAMMA hele tiden ;)

Jaa, hadde ikke helt venta at han skulle klare det enda.. Men han er veldig frampaa med det meste egentlig. Har blitt noen blaakuler alt[:-]

ing_ping: Ja, jeg har ikke vaert saa veldig aktiv de siste mnd. Pcen min gikk til hel... og da maa jeg bruke den stasjonaere oppe, og det er ikke saa lett med en krabat som er over alt! (loftet er ikke saa barnevennlig enda)[;)] Saa det blir ikke saa mye tid til aa sitte stille aa svare paa innlegg, men jeg er innom og leser mye da! [:)]

Back
Topp