For en dag... oppdatering fra meg!

Nummimamma

Glad i forumet
Har vært en rar dag med blodprøver på avveie(!) og besøk hos to ul-leger! Men for å gjøre en lang historie kort så viser det seg at alt står bra til!! [:D] Jeg fikk se et bankende hjerte og alt annet så fint ut sa hun! Ingen blødninger noe sted og spiren var 1,3 cm "stor". Hjertet banket som det skulle og hun mente jg var 8+1. Så nå er jeg rimelig LETTET og glad for at spottingen ikke betydde det samme denne gangen som i vinter! HURRA! Nå skal jeg nyyyte resten av tiden og jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med alle!

Gynekologen sa at jeg måtte dra og kjøpe meg et stooort kakestykke og det skal jeg jammen gjøre også! [:D]

så bra! utrolig lettende for deg. kos deg med kaka!![:D]

så godt å høre at alt er fint[:D][:D] kos deg med det stooore saftige kakestykket[:D][:D]
åh, nå fikk jeg lyst på kake[8D]

ååååååååå, så herlig at alt var bra. Ja virkelig verdt et kakestykke det altså !

Hurra for det lille, bankende hjertet [:D]
Så godt at alt ser fint ut!

Så koselig å høre! Nyt kaka!

Så deilig å få høre et bankende hjerte

godt å høre at alt stod bra til.

åh...fikk lyst på napoelonskake jeg nå... så flott at spira di har det bra!

Så bra at alt er i orden! Den kaka har du fortjent!
Av ren nysgjerrighet: Hva slags kake ble det?[:D]

Så bra!! så kjekke nyhet å få! Gratulere med bankende hjerte!

Godt å høre[:D] Fikk kjempelyst på kake selv nå[:-]

Nå ble jeg helt rørt her[:)]

Godt å høre at alt sto bra til[:)][:)]

Håper du koste deg med det digre kakestykket[:D]

ORIGINAL: Veronica_82

åh...fikk lyst på napoelonskake jeg nå... så flott at spira di har det bra!

sign og Hurra for spira di

Så utrolig kjekt å høre at du så et bankende hjerte og at alt sto bra til:) Koooos deg med kake:)

Så utrolig herlig. Håpa du kosa deg skikkelig med kake i dag [:D][:D][:D] Nå er det bare å kose seg i ukene og månede som kommer [:D][:D][:D]

Åh så bra, kos deg mase med kake[:)][:)]

Tusen takk alle sammn! :) Valget falt på napoleonskake og den smakte helt herlig! Får nok sove godt i natt tror jeg! [:D]

Back
Topp