for en dag.....(litt lang)

mami3

Gift med forumet
alt så så fint ut når jeg våkna i dag..så drar mannen for å levere guttebass i barnehagen også videre til byn for å sette penger inn på kontoen til huse så låne blir betalt..tror dere ike at han glemte å ta med seg pengene fra minibanken da[&:][&:][&:][:@]og når han da kom tilbake til minibanken så var jo ikke di pengene der..(3000kr)(di går jo inn igejn etter 1 min eller noe)så han venta litt til banken registrerte det..men tror dere ikke at noen har tatt di da[:@][:@][:@][:@][:@]respektløse mennesker altså..så nå få vi jo ikke betalt låne enda da og di pengene som kommer om bare noen få dager går jo til allle di regningene vi har..fy f.....nå er jeg så jæ.....frustrert..og detta er ikke første gangen mannen min har klart å gleme å ta med seg pengene..heretter skal jeg gjøre detta altså.trodde jeg var i ammetåka jeg..atpåtill så er det avsluttning på svømmekurse til dattra mi kl 5 og det må jeg jo på og det bare høljer ned med regn her og vi må gå ned..uff..nå er jeg bare så oppgitt[:(][&:][:@] så jo så fint ut på morran i dag..snuffs..vel det var min utblåsning[8D] takk for at dere gidder å lese..
blei litt langt detta[;)]

Huff så kjedelig da! [:@]
Men kan det ikke være at noen snille folk har levert pengene til en butikk i nærheten eller eventuelt politiet? Kan være mulig å treffe på snille sjeler også [:)] 

Håper dagen blir bedre etterhvert!

åååh, nedtur!! Jeg gjorde det med 200 en gang, og jeg synes DET var surt.. [:-] Slike dager er pyton! Håper morgendagen blir bedre. [;)][:)]

ja,kjipt,men dagen endte godt med at snuppe jenta mi fikk kursbevis og var jo bare kjempe flink med å danse og svømme i vannet[:D] er så stolt nå atte[;)]er ikke pengene registrert innen et døgn så skulle di sjekke videokameraet..så nå krysser jeg bare fingrene her[:)]det som er så fint med barn er at di kan få dagen til å bli mye bedre bare ved å smile så søtt mot deg

Uff håper dere får pengene tilbake surt å miste 3000 kr. Jeg er så sløv at noe sånt kunne jeg klart å gjøre også.

ORIGINAL: Eirin_3

Uff håper dere får pengene tilbake surt å miste 3000 kr. Jeg er så sløv at noe sånt kunne jeg klart å gjøre også.

Signerer...[&o]

Back
Topp