mami3
Gift med forumet
alt så så fint ut når jeg våkna i dag..så drar mannen for å levere guttebass i barnehagen også videre til byn for å sette penger inn på kontoen til huse så låne blir betalt..tror dere ike at han glemte å ta med seg pengene fra minibanken da[&:][&:][&:][:@]og når han da kom tilbake til minibanken så var jo ikke di pengene der..(3000kr)(di går jo inn igejn etter 1 min eller noe)så han venta litt til banken registrerte det..men tror dere ikke at noen har tatt di da[:@][:@][:@][:@][:@]respektløse mennesker altså..så nå få vi jo ikke betalt låne enda da og di pengene som kommer om bare noen få dager går jo til allle di regningene vi har..fy f.....nå er jeg så jæ.....frustrert..og detta er ikke første gangen mannen min har klart å gleme å ta med seg pengene..heretter skal jeg gjøre detta altså.trodde jeg var i ammetåka jeg..atpåtill så er det avsluttning på svømmekurse til dattra mi kl 5 og det må jeg jo på og det bare høljer ned med regn her og vi må gå ned..uff..nå er jeg bare så oppgitt[:(][&:][:@] så jo så fint ut på morran i dag..snuffs..vel det var min utblåsning[8D] takk for at dere gidder å lese..
blei litt langt detta[;)]
blei litt langt detta[;)]