For en dag, løpt på do for å tisse konstant

Frk.85

Forelsket i forumet
Må bare få ut litt frustrasjon, i dag har jeg løpt på do hele tiden, skjønner ikke hvor mye urin jeg kan produsere jeg. Har nesten ikke rukket å gått ut fra do før jeg må på do igjen. Bare jeg har reist meg opp fra do så må jeg på do igjen. kan like gjerne bo der. Flere som har det slik?

Det hørtes da slitsomt ut. Kanskje du er iferd med å få en infeksjon? Kanskje få tatt en urinprøve? Jeg flyr nesten ikke på do, men jeg er kanskje litt dårlig på å drikke nok i løpet av dagen.
Note to self: Drikk mere!

Slitsomt og plagsomt, leverte ei prøve i dag, men den var fin, dem trodde det kunne være fosteret som presset ned på blæra.

Jeg kan gå på do nede før jeg legger meg og må gå innom oppe også fordi jeg må tisse igjen :-P tisser ikke så mye om gangen da.

Jeg tisser ikke mye av gangen jeg heller, kjennes ut som jeg skikkelig nøden på do og når jeg kommer dit så er det bare litt og av og til mye. Er veldig flink til å drikke, så urinen min var visst veldig fin sa dem på legekontoret, for det var ikke tegn til noe infeksjon eller noe.

Noen dager går jeg hele tiden (type 4 ganger i timen), andre dager ikke så mange ganger. Men uansett oftere enn vanlig!

Jeg må stå opp værtfall vær 2 time om natta for å gå på do og på dagene kunne jeg bare bod der inne :p

Kjenner til det samme. Jeg kan sitte i sofaen lenge og slappe av, men i det jeg reiser meg og babyen presser mer nedover må jeg bare springe.. :) Stort sett oppe en gang eller to på natta også, men det hører vel til.. :)

Kjenner til det samme. Jeg kan sitte i sofaen lenge og slappe av, men i det jeg reiser meg og babyen presser mer nedover må jeg bare springe.. :) Stort sett oppe en gang eller to på natta også, men det hører vel til.. :)

Jeg rekker faktisk ikke komme meg på do en gang jeg:(Har kjøpt tykke truseinnlegg så jeg slipper bekymre meg for at det lekker igjennom alt. Går bra så lenge jeg sitter, men så fort jeg reiser meg opp eller jeg får press på blæra så kommer det bare omtrent. Men får vel tenke som så at det ikke er lenge igjen og at det kommer noe godt ut av det.

Tror det er en slags forberedelse for oss at vi må opp på natta, for det må vi jo når de søte små er kommet ;)

Jeg er ofte på do og føler jeg må på do nesten før jeg har gått av ... Men det er pga at litj'n ligger og skaller meg i blæra ( noe vi fikk se på UL ) og det finnes ikke behagelig ... Men orker ikke flyge på do hele tiden , så da venter jeg til jeg virkelig må XD

Jeg flyr også på do hele dagen og 2-3 ganger om natta. Babyen driver og tuller med blæra mi, så det kommer gjerne ikke så mye hver gang jeg må på do, men det føles som blæra er sprengfull!! Jeg har også hørt/lest at når man må opp om natta for å tisse, (og generelt sover dårlig) så er det kroppen som forbereder seg på nattevåking.

Enkelte dager må jeg på do hver time nesten. Sånn som i går formiddag, da jeg var å handlet julegaver. Var i Skien og shoppa,for jeg hadde hatt legetime, og tenkte at jeg måtte få ordna de siste gavene jeg trengte å få unna.Da jeg kom på kjøpesenteret måtte jeg løpe til nærmeste do. Da jeg var ferdig på do gikk det ikke lenge til jeg måtte på do igjen,og til slutt måtte jeg bare si til meg selv at nå var det nok.Så jeg holdt igjen til jeg kom hjem til mamma og pappa igjen,og da kom det ganske masse ut.Så det er det jeg har begynnt med,vente hvertfall til 10 min etter at jeg har kjent at jeg må på do.Sånn som når man er ute og drikker,da bruker jeg også 10 min regelen. Hjelper litt hvertfall.;)

Det virker ikke her, bare jeg reiser meg opp fra stolen,sofaen,senga eller noe, så må jeg tisse. Bare jeg får trykk på blæra så renner det.

Bor på do om dagen jeg også, men så drikker jeg veldig mye vann! Må ha isvann :) Er nok lille som ligger å presser på blæra, tok urinprøve på tirsdag og den var helt fin!

Snakka med legen min i ettermiddag, skulle prøve en selexidkur for å se om jeg ble bedre, kan nesten ikke bevege meg før jeg tisser på meg. Så håper virkelig den hjelper og at det ikke er noe annet galt, vesla er i allefall i turbo til tider.

Og til oss som ikke har infeksjoner er det vel bare en ting å huske på: KNIIIIP!!! Knip, knip, knip og knip enda litt til. Lag deg rutiner slik at du får knepet 5 ganger 5 sekunder minst 5 ganger om dagen. Kanskje hver gang du henter drikke? Er på badet? Hver gang telefonen ringer? Det er viktig å huske på nå, og enda viktigere etter fødselen =)

• Liker
Reactions: jc
Jeg går på do ca en gang pr time hele dagen..er sånn i perioder og den siste uka har det vært sånn. Dvs, så lenge jeg sitter kjenner jeg ikke at jeg må tisse men med det samme jeg reiser meg opp må jeg på do...yeye :-) del av greia.

Back
Topp