gud hr vært travelt i dag... i natt var ett mareritt, liam gråt og gråt pga smerter og store søster var kok varm og ikke i form!!! Så i natt ringte jeg legen, grråt i fortvilelse pga liam som har aua øret og at paracet ikke lidrer på han, jeg mener at en på 6 mnd ikke skal ha vondt, de skal ikke hyle av smerte stakkars, men fikk til svar at du må kontakte fastlegen din igjen i morgen... ARG!!!! i dag når vi stod opp var storesøster helt ødelagt, allmentilstanden var meget meget slapp og hadde 40 i feber! Ringte legen og fikk komme inn med begge barna kl 14... der fikk emilia kostantert bronkitt og høy infeksjon i kroppen, så fikk apocelin til henne, liam fikk smerte stillende på resept så ikke det skal være så vondt mer stakkars! Kom endelig hjem 16.30 etter legebesøk apotekbesøk osv, ganske slitene etter mye hyl og våken netter med liam! Tenkte nå at endelig får de medisiner og skal bli friske! Ga emilia medisin og jo hva skjedde... hun kastet opp ALT[8|][8|][8|] og ville ikke h mer, prøvde en gang til og hun hyl skreik stakkars litta, men kastet opp end en gang!!! Ringte legevakt for jeg måtte få nye medisiner, fikk beskjed om at legen skulle ringe opp igjen, når kl var 19.45 hadde de enda ikke ringt så da ringte jeg! Fikk beskjed jeg kunne komme ned med henne, sa det var uaktulet for hun er kjempe dårlig, målte feber på 40.2 rett før jeg snakket med de[8|] så de sa jeg kunne komme bare for og få ny resept... for og hente den så må jeg kjøre til noe som heter sørumsand også til strømmen på apoteket da ingen andre hr åpne i sørumstnd, det er stikk motsatt vei av hverdre he he... så kjørte som ett svin for og rekke aalt... yeeees rakk alt og gjett hva nå?????
JEG BEGYNNER Å BLI SYK[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] he he
måtte bare få ut litt frustrasjon he he, er meget lei sykdom nå
JEG BEGYNNER Å BLI SYK[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] he he
måtte bare få ut litt frustrasjon he he, er meget lei sykdom nå