For en dag... Blødninger og legebesøk

Heksa Augusta Tiden

Flørter med forumet
Må si at jeg tok til tårene når jeg etter litt magevondt i går gikk for å legge meg.
Etter jeg hadde tisset og tørket meg kom det rosa bløning på papiret og i trusa var det rosa der også. Hadde en fæl natt med au au i magen og så lei meg fordi jeg trodde det var slutten for vår lille spire, I tillegg er det i dag 2 år siden mamma døde :(

I morges ringte jeg legen og forklarte hva som hadde skjedd, var livredd for at de bare skulle ta hcg prøve å la meg vente i noen dager før de tok en ny. Men nei etter GU der legen konstanterte at blødningene hadde stoppet og at hun kun så brunlig utflod ga hun meg beskjed om at de hadde fått UL apparat på legekontoret og jeg kunne komme tilbake med full blære (for da kan man ta utvendig  UL) om et par timer for å ta en UL. Phuu

Og etter UL sitter jeg lettet igjen fordi jeg nå har sett et lite babyhjerte som fortsatt banket emoticon
Om en drøy uke skal jeg tilbake og ta en ny UL og se om alt fortsatt er bra med den lille :)

Sorry vimsete skrevet er litt emosjonell i dag :)

Uff, for en utrolig fæl følelse. Skummelt.

Men så superbra at alt står fint til med den lille spiren! Veldig gode nyheter, nå kan du puste lettet ut :-)

Så kjekt å se at alt sto bra til med spiren=)!! Kjempe flott!

Jeg ser du tok utvendig UL lyd. Jeg skal ta det imorgen hos min lege fordi han har apparat der=D Og jeg leste at du hadde full blære, hvorfor måtte du ha det?=)

Og en ting til, hvor langt er du på vei når legen så hjerte banke nå?=)

Jeg er 7+0 uker imorgen da jeg skal.. Hjerte skal jo teoretisk sett begynne å sirkulere i uke 5 så jeg er spent på om han kan se noe=)

Takk alle sammen .. Vet ikke om jeg kan puste helt lettet ut enda for nå har jeg jammen begynt å blø igjen :(
Hun sa at man så så utrolig mye bedre på utvendig UL når blæra var full fordi da blir livmora dyttet frem.
 Jeg er 7-5 i dag

Thesso_88 skrev:
Så kjekt å se at alt sto bra til med spiren=)!! Kjempe flott!

Jeg ser du tok utvendig UL lyd. Jeg skal ta det imorgen hos min lege fordi han har apparat der=D Og jeg leste at du hadde full blære, hvorfor måtte du ha det?=)

Og en ting til, hvor langt er du på vei når legen så hjerte banke nå?=)

Jeg er 7+0 uker imorgen da jeg skal.. Hjerte skal jo teoretisk sett begynne å sirkulere i uke 5 så jeg er spent på om han kan se noe=)

Skjønner at det blir en påkjenning for deg. Kunne ikke legen si noe om hvorfor du blør?Godt at alt foreløpig er bra med den lille. Krysser fingrene for at det fortsetter å gå bra!

Krysser fingrene for deg!

Dårlig start på dagen, men ååhh, for en god nyhet du fikk da :) Godt å se det bankende hjertet :)

Huff så fælt.
Hvor lenge blødde du? Hvor mange dager etter tok du eventuell siste UL?
Blir så urolig av dette, jeg begynte jo å blø igjen etter jeg var på ULen, så nå er jeg usikker på om lille spire fortsatt klorer seg fast ;(

~Lillepusekatt~ skrev:

Huff, ikke noe kjekk opplevelse. Så bra at alt var i orden! Ta det med ro fremmover. Jeg var igjennom akkuratt det samme selv for 5 dager siden med blødning og sterke magesmerter. Her har det også gått godt, men får rielignende smerter med en gang jeg gjør formye så må ta det med ro noen uker...

Back
Topp