For en aktiv gjeng

Temo

Forelsket i forumet
to dager uten å skrive i dagboka, så er den langt nede på side 2 [8|][:D]

Herlig at det er en så aktiv gjeng her altså, dere gjør ihvertfall dagen min lysere. Takk takk hele gjengen

Hehe. Har vært lite aktiv på bv de siste mnd pga snuppelura, og d.boka har havna laangt bak[8D]
Men no er det begynt å komme seg med aktiviteten![;)][:D]

Koos at det er så mye som skjer her!! Håper fleire av de som går forsøk i møter er like heldige som oss og får klaff med det første![:)]
Og håper det ikkje gjer noko at eg skriv og svarer på innlegg her.. Var jo endel av gjengen i fjor haust, og føler meg fremdeles som ein av "gjengen"[:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Hehe. Har vært lite aktiv på bv de siste mnd pga snuppelura, og d.boka har havna laangt bak[8D]
Men no er det begynt å komme seg med aktiviteten![;)][:D]

Koos at det er så mye som skjer her!! Håper fleire av de som går forsøk i møter er like heldige som oss og får klaff med det første![:)]
Og håper det ikkje gjer noko at eg skriv og svarer på innlegg her.. Var jo endel av gjengen i fjor haust, og føler meg fremdeles som ein av "gjengen"[:)][:)]

Selvfølgelig bare kjempekoselig at du stikker innom og skriver noen sprudlende dialekt-innlegg innimellom. De er alltid så koselige[:D] 

Back
Topp