For eit år siden :)

Mimink

Elsker forumet
Tenk at for eit år siden i dag vart eg mamma til verdens mest fantastiske gut :love7:love7 Og allerede har jeg en ny spire på vei!! <3 Jeg føler meg heldig!! =)

Siden dette er eit terminforum så slenger jeg med en liten fødselshistorie!! :) Ikke detaljert :)

I fjor våknet jeg som normalt 6 DAGER på overtid og hadde egentlig resignert med at denne babyen kom til å bli der inne for alltid...!! Leverte snuppa i barnehagen og satt meg ved frukostbordet og drakk litt kaffi (koffeinfri) med mannen. Begynte da å få litt smerter i magen. Gikk på do etterpå og da var det blod i trusen, fikk litt småpanikk for dette var noe jeg aldri hadde vært borti før. Fikk mannen til å ringe føden mens jeg la meg ned på senga. De fortalte at fødselen mest sannsynlig var i gang og at det var berre å hive oss i bilen og komme =)
Etter to timers lang biltur var vi endelig fremme. Kom inn og vart sjekka nedentil og vart kobla på sånn riemåler/sparkemåler belte. Jeg hadde og 2-3 cm opning og fødselen var herved i gang. Riene begynte å komme ved jevne mellomrom men var fortsatt levelige og jeg og mannen tulla og koste oss mellom riene. Etter eit par timer og litt gåing i trepper og diverse fikk vi beskjed av jordmor at barnet brukte for lang tid til å komme skikkelig ned i bekkenet..!! Fikk valget mellom at de enten tok vannet på meg og at jeg fikk en HARD med effektiv fødsel, vist vi valgte å vente kunne vi rekne med å gå to døgn i fødsel. For dette kom til å ta tid, pga ungen var så stor.
Jeg valgte selfølgelig den mest harde og effektive metoden, for jeg ville ha ungen ut snarest mulig.
Var ved godt mot og GLØMTE selfølgelig å be om epidural før det var blitt så vondt at jeg ikke fikk det..!! Men ut kom ungen til slutt og mor var lykkelig :D Fødte en unge på 4,6 kilo uten smertelindring. Fyttikatta :P :P

Og alikevell sitter jeg her nå og har en ny fødsel i vente ;) For til syvende og sist så er det VERDT absolutt allt. Jeg fikk verdens beste gut ut av det og ville gjort det samme for han tusen ganger til :Heartred:Heartred

Evig glad i deg guten min =)

Gratulerer med 1 åringen! ;)

babyjente 27 Juli ♡

Det er ganske rart men og veldig gøy :D Her er det full rulle om dagen!! Lærte seg å gå når han var 10 mnd og nå springer han, hehe!! :P

Her har ho nettopp fått teken på å slepe seg rundt på magen, men d går unna gitt! :P

babyjente 27 Juli ♡

Gratulerer :)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer med 1 åringen :) :)

4.6kg et jo ganske stort. Får du noe oppfølging/vektestimering dette svangerskapet?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Takk for at du delte din fødselshistorie med oss,ble rørt her jeg satt :love017

Gratulerer så masse med fødselsdagen til din elskede sønn- håper han får en super dag med fine opplevelser!

:gen014:flower

Gratulerer med 1 åringen :) :)

4.6kg et jo ganske stort. Får du noe oppfølging/vektestimering dette svangerskapet?

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg håper det!! Har litt behov for litt mer oppfølging med tanke på størrelse. Er nok redd for at det er genetisk, faren og søskene hans var alle over 4 kilo.... :/ Så denne gangen vil jeg ha en jente som er lik meg :D rundt 3 kilo, hehe!!

Gratulerer med 1 åringen :)

Gratulerer med 1 åringen:)

PS; Jeg står på jobben og tårene triller når jeg leser historien din, haha, GRAVID da eller.....

Gratulerer med 1 åringen:)

PS; Jeg står på jobben og tårene triller når jeg leser historien din, haha, GRAVID da eller.....

Takk :) Får ikke håpe jeg skremte deg eller noe?..:/ :P :P Men ja en er virkelig gravid når en begynner å grine over andre sin fødselshidtorie. Det har jeg gjort uttalige ganger før, hehe!! =)

Takk :) Får ikke håpe jeg skremte deg eller noe?..:/ :p :p Men ja en er virkelig gravid når en begynner å grine over andre sin fødselshidtorie. Det har jeg gjort uttalige ganger før, hehe!! =)

Jeg er ikke så lettskremt etter min fødsel... Fødsel fra helvete her ;)

Det var bra :) (Ikke at du har hatt en tøff fødsel altså) Det er fælt å oppleve..., trøsten er at som oftest så er nr 2 mye lettere :) Det er nr 2 sant? =)

Det var bra :) (Ikke at du har hatt en tøff fødsel altså) Det er fælt å oppleve..., trøsten er at som oftest så er nr 2 mye lettere :) Det er nr 2 sant? =)

Nr 2 ja:)

Regner med at det blir planlagt keisersnitt denne gangen, så trenger vel egentlig ikke å grue meg så fælt ;)

Back
Topp