For ein dag!

Oleandra87

Glad i forumet
Tok blodprøve på mandag for å måle hcg og fekk svarene i dag! Dama på legekontoret va litt usikker og meinte at de har synka veldig fra førrige gong og de va eit dårlig tegn, i tillegg so spørte ho om eg blødde! Og fekk beskjed at ho skulle ringe opp igjen, noko ho ik gjorde og eg ringte ho igjen og fekk beskjed at legen min skal ringe meg snart. Eg blei so redd og tenkte at de gjekk ik denne gongen heller. Eg ringte ein gynekolog og fekk komma seinare for å skjekke at alt er bra! Han hadde eigentlig ik tid i de heile tatt men heldigvis so tok han meg på alvor! Eg måtte forberedte meg på de værste, tørde ik å sjå på sjarmen eingong:/ og de fekk eg sett ei bankande hjarte og ein liten krabat som va i bevegelse heile tida, noko som gjorde vanskelig å ta eit bra bilde! Og so blei eg flytta me 2 daga fram over! For ei lettelse! So ringte legen meg og sa at de ser ik bra ut siden hcg sank so langt ned og spurte om eg blødde?! Men sa at eg kom nettopp fra ul og såg at alt var bra! For ein stressende dag når du for 2 forskjellige svar!

Dagens utblåsning fra meg! Og forresten hils på min lille marsboer! De e bakhodet og ryggen! Fekk ik bedre bilde siden den snudde seg heile tida! :D

Vedlegg

• 1439395960575.jpg
    1439395960575.jpg
    43,2 KB · Visninger: 100
Men herlighet, jammen godt du kom deg til ul! Tror de på legekontoret bør skaffe seg noen bøker om graviditet :/ Og, ikke minst, gratulerer så mye! :D

Uff, for noe unødvendig stress. Bra du fikk ul!

Men kjære vene da... snakk om unødvendig følelsesmessig berg og dalbane:angry1 Så bra at du turte å ta saken i egne hender for å få sjekket det ut:thumleft å så bra at gynekologen tok deg på alvor å tok seg tid til deg. Spørs om det er noen fastleger/legekontor som skulle hatt et kurs om gravide og hcg nivå ja:think005 Bare tragisk syns jeg! Men er veldig glad på dine vegne at lillegull lever i beste velgående å vokser seg stor og sterk å koser seg der inne hos deg:love2 Gratulerer såå masse:blob9

Så flott at alt er bra med den lille! Men helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor de skulle måle hcg når du er kommer så langt? Synker ikke hcg igjen fra uke 8 og utover? Da tar jo morkaka over, og det produseres ikke like mye hcg lenger. Eller tar jeg helt feil? :p Uansett, gratulerer så masse med en sprell levende baby :D Denne gangen kommer det til å gå bra :)

Så flott at alt er bra med den lille! Men helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor de skulle måle hcg når du er kommer så langt? Synker ikke hcg igjen fra uke 8 og utover? Da tar jo morkaka over, og det produseres ikke like mye hcg lenger. Eller tar jeg helt feil? :p Uansett, gratulerer så masse med en sprell levende baby :D Denne gangen kommer det til å gå bra :)
Eg tok ei blod prøve når eg Va 10+4 og då va hcg over 225000 og eg spurte om eg trenger å ta ein til, og ho sa ja so kunne vi saman likne. Og fra siste gong til No so gjekk ne til 90066! Men legen meina at de kan være noko feil i fra laben og:/ Måle siden har mista so seint, men gynekologen sa at de skal eg kutte ut og heller ta ul og om eg lure på noko so kunne eg ringe han:)

Det hørtes jo helt sinnsykt ut!
Men gratulerer så masse, og nå kan du senke skuldrene og bare nyte graviditeten :happy:

Eg tok ei blod prøve når eg Va 10+4 og då va hcg over 225000 og eg spurte om eg trenger å ta ein til, og ho sa ja so kunne vi saman likne. Og fra siste gong til No so gjekk ne til 90066! Men legen meina at de kan være noko feil i fra laben og:/ Måle siden har mista so seint, men gynekologen sa at de skal eg kutte ut og heller ta ul og om eg lure på noko so kunne eg ringe han:)
Høres ut som en fornuftig gynekolog ;) Fint at han tar deg på alvor og kan betrygge deg når du har mistet før :)

Å hærlighet..hadde gått på veggane! So bra du fikk en ul å fikk se ei aktiv "bønne" i magen da ♡♡

Back
Topp