Oleandra87
Glad i forumet
Tok blodprøve på mandag for å måle hcg og fekk svarene i dag! Dama på legekontoret va litt usikker og meinte at de har synka veldig fra førrige gong og de va eit dårlig tegn, i tillegg so spørte ho om eg blødde! Og fekk beskjed at ho skulle ringe opp igjen, noko ho ik gjorde og eg ringte ho igjen og fekk beskjed at legen min skal ringe meg snart. Eg blei so redd og tenkte at de gjekk ik denne gongen heller. Eg ringte ein gynekolog og fekk komma seinare for å skjekke at alt er bra! Han hadde eigentlig ik tid i de heile tatt men heldigvis so tok han meg på alvor! Eg måtte forberedte meg på de værste, tørde ik å sjå på sjarmen eingong:/ og de fekk eg sett ei bankande hjarte og ein liten krabat som va i bevegelse heile tida, noko som gjorde vanskelig å ta eit bra bilde! Og so blei eg flytta me 2 daga fram over! For ei lettelse! So ringte legen meg og sa at de ser ik bra ut siden hcg sank so langt ned og spurte om eg blødde?! Men sa at eg kom nettopp fra ul og såg at alt var bra! For ein stressende dag når du for 2 forskjellige svar!
Dagens utblåsning fra meg! Og forresten hils på min lille marsboer! De e bakhodet og ryggen! Fekk ik bedre bilde siden den snudde seg heile tida!
Dagens utblåsning fra meg! Og forresten hils på min lille marsboer! De e bakhodet og ryggen! Fekk ik bedre bilde siden den snudde seg heile tida!