For ei tusse!!!

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Ser fint for meg ei god tusse mår jeg tenker på tøtto i magen. Gikk fredagen og lørdagen å bekymra meg grønn over at det plutselig blei så rolig i magen. Prøvde alt, inkludert sterk saft med isbiter som de anbefaler på føden. Ingenting.
Så på lørdagskvelden setter mannen på musikk. DA BLE DET LIV, rai rai :p og siden har hu ikke lagt i ro!! Var en laaaaang natt med mange spark. Sikkert hevn for at jeg ble så bekymra ;)
Flere som merket at babyen reagerer på musikk eller lyder??
 
Så stilig! :D Her kjenner jeg som regel ingenting før jeg legger meg i seng sent på kvelden. Da skal i hvert fall aldri han sove:p så kanskje min liker fred og ro??
 
Så stilig! :D Her kjenner jeg som regel ingenting før jeg legger meg i seng sent på kvelden. Da skal i hvert fall aldri han sove:p så kanskje min liker fred og ro??
Er stort sett da jeg pleier å kjenne henne også :p men ble utrolig fascinert når det ble liv hver gang vi satt på musikk også :p
 
Så stilig! :D Her kjenner jeg som regel ingenting før jeg legger meg i seng sent på kvelden. Da skal i hvert fall aldri han sove:p så kanskje min liker fred og ro??
Samme her! Eller kjenner på dagen også, særlig når jeg sitter i ro, men mest og kraftigst om kvelden når jeg har lagt meg.
 
Samme her! Eller kjenner på dagen også, særlig når jeg sitter i ro, men mest og kraftigst om kvelden når jeg har lagt meg.
Prøver å kjenne etter når jeg legger meg nedpå men det er liksom kun på natta han er interessert:p haha.
 
Ser fint for meg ei god tusse mår jeg tenker på tøtto i magen. Gikk fredagen og lørdagen å bekymra meg grønn over at det plutselig blei så rolig i magen. Prøvde alt, inkludert sterk saft med isbiter som de anbefaler på føden. Ingenting.
Så på lørdagskvelden setter mannen på musikk. DA BLE DET LIV, rai rai :p og siden har hu ikke lagt i ro!! Var en laaaaang natt med mange spark. Sikkert hevn for at jeg ble så bekymra ;)
Flere som merket at babyen reagerer på musikk eller lyder??

Ja bebissen min kommer til å bli tv og musikk slave XD
 
Ser fint for meg ei god tusse mår jeg tenker på tøtto i magen. Gikk fredagen og lørdagen å bekymra meg grønn over at det plutselig blei så rolig i magen. Prøvde alt, inkludert sterk saft med isbiter som de anbefaler på føden. Ingenting.
Så på lørdagskvelden setter mannen på musikk. DA BLE DET LIV, rai rai :p og siden har hu ikke lagt i ro!! Var en laaaaang natt med mange spark. Sikkert hevn for at jeg ble så bekymra ;)
Flere som merket at babyen reagerer på musikk eller lyder??
Hehe skikkelig partybaby :) Har reagert på at det kommer spark ved musikk flere ganger, men vet ikke om det er tilfeldig. Skal teste ut litt fir morroskyld :)
 
Her blir det ofte liv i magen når jeg kjører bil! Har trodd det hadde noe med bilen å gjøre, men det er den eneste plassen jeg kan ha høyt volum - så kanskje det er derfor :p
 
Back
Topp