For ei sterk historie!!

Uff, tårene begynte å renne med en gang [:(] Så utrolig sterkt. Det gjør så utrolig vondt å lese om de små som kjemper så masse, og de som sitter igjen etterpå. Det setter virkelig ting i perspektiv, jeg setter jo utrolig stor pris på det jeg har i utgangspunktet, men når jeg leser dette skjønner jeg virkelig hvor heldig jeg er som har en frisk liten gutt, det er absolutt ingen selvfølge. 

Åhhh, så trist.... Tårene triller her.

Kan ikke forestille meg hvordan det er å være i deres situasjon. [:(] Fikk lyst til å ta opp EA og klemme og kose med ham, og takke for at vi har ham, frisk og velskapt[:)]

Uff så fælt :( Stakkkars lille jenta! Og familien hennes...

Tårene renner som bare det:(
Er så urettferdig at små barn skal gå bort:(

Håper du har det fint der du er nå lille prinsessa!<3

Tårene triller her.[:(]

Kan ikke forestille meg hvordan det er å være i deres situasjon. [:(] Fikk lyst til å ta opp SP og klemme og kose med ham, og takke for at vi har ham, frisk og velskapt[:)]

Denne historien har gjort så inntrykk på meg. Stakkars den lille jenta som kjempet til siste slutt, stakkars familien som måtte gå gjennom å miste det kjæreste man har.

Tårene triller for dem alle sammen. I stunder som disse kjenner jeg hvor utrolig heldig jeg er for å ha fått en frisk og velskapt datter, som jeg elsker høyere enn selve livet.

Som mange ganger før, så sender jeg gode og varme tanker til familen, og den lille engelen deres. [:(]

Heeelt grusomt[:(][:(][>:]
Det er min aller største redsel, det å ikke få puste, og lese at andre opplever det, og så et barn.
Grusomt. Skulle vært mulig å gjøre noe når det gikk så langt... slik at de slapp å virkelig merke at lungene gir opp og kjempe for livet[:(][:(][:(][:(][:(][:(]. Jeg har ikke ord.

har fulgt med på dem siden jeg ble medlem av bv, og når hun fortalte at den lille engelen hadde sluppet taket så husker jeg hvor lei meg jeg var på deres vegne... Huff[:(][:(] ingen foreldre skal på oppeleve det!

ORIGINAL: mammanicken

Denne historien har gjort så inntrykk på meg. Stakkars den lille jenta som kjempet til siste slutt, stakkars familien som måtte gå gjennom å miste det kjæreste man har.

Tårene triller for dem alle sammen. I stunder som disse kjenner jeg hvor utrolig heldig jeg er for å ha fått en frisk og velskapt datter, som jeg elsker høyere enn selve livet.

Som mange ganger før, så sender jeg gode og varme tanker til familen, og den lille engelen deres. [:(]

ORIGINAL: mammanicken

Tårene triller[:(][:(][:(]
Så utrolig sterk og rørende skrevet. Føler med dem. Det skulle ikke vært lov å oppleve dette hos sine barn..

ORIGINAL: *Høna*

Uff, tårene begynte å renne med en gang [:(] Så utrolig sterkt. Det gjør så utrolig vondt å lese om de små som kjemper så masse, og de som sitter igjen etterpå. Det setter virkelig ting i perspektiv, jeg setter jo utrolig stor pris på det jeg har i utgangspunktet, men når jeg leser dette skjønner jeg virkelig hvor heldig jeg er som har en frisk liten gutt, det er absolutt ingen selvfølge. 
Signere her... *gråter nå*

Back
Topp