For ei påske..

ronjas mamma

Gift med forumet
Må si dette ble litt av en påske. Ungene er borte, har snakket med dem en gang. jeg vet di har det veldig bra for mamma har truffet dem. Faren har jeg ikke hørt et ord fra. 
Så på toppen av det hele, dere har vell hørt om den båtulykken som skjedde skjærtorsdag. Der 4 mennesker omkom. Det var pappa sin båt og onkelen min som kjørte den og omkom. Triste greier.
Har aldri følt meg så alene så jeg har gjort disse dagene. Lurer på hva som skjer framover nå. Tror det blir tøft  emoticon

Å herreguuud.. emoticon

Jeg må innrømme jeg skvatt litt når jeg så nyhetene i bakgrunnen på stua her.. var livredd for om det var noe med ungene jeg da..

Håper de kommer hjem snart nå snuppa, og kondolerer!

Si ifra om du trenger å snakke!

Stakkars deg da, nå syns jeg du har hatt nok!! Masse klemmer til deg!! emoticon Bra ungene har det bra da, har tenkt så på deg ! Når kommer de hjem igjen da ?

Håper det ordner seg for deg!

jeg vet ikke når dem kommer hjem.han håpet å trodd mandag,. men vet ikke. jeg må uansett oppover i begravelse nå, å helga etterpå skal sønnen min konfirmeres der oppe. så tenker jeg tar begge ungene med meg å drar opp med fly med engang han kommer hjem å blir der en stund. 
Han har bare vist seg å være så idiot, har ikke snakket med han, han har prøvd å ringt 10 ganger nå ikveld men klarer ikke høre stemmen hans. skrev med han på faceb. men han er så stygg med meg.. fysj og æsj.
 men han skriver han vil ha 50 50 med ungene, så dette kommer til å bli en kamp. kommer jeg aldri til å gå med på!!

Huff, synes du har fått nok nå altså... :(

Kondolerer med onkelen din, og håper virkelig ungene kommer hjem i morgen! 

Skrållan skrev:
Huff, synes du har fått nok nå altså... :(

Kondolerer med onkelen din, og håper virkelig ungene kommer hjem i morgen! 

God klem til deg.

uff så fælt du må ha det nå stakkar deg...å for ett mannfolk!!!!!!!!!

Herregud,han kan jo ikke være helt med????!!!!

Kondolerer så masse med din onkel..Å masse lykke til med konfirmasjon..

Klem fra meg:)

Back
Topp