For ei natt

Mamalou

Elsker forumet
De hadde latt snuppa sove 4(!!!) timer i barnehagen i går[&:] Hun sover urolig etter hun begynte der. Hun trives der og vil dit, men sikkert masse inntrykk å fordøye. Men siden de hadde latt henne sove så lenge har vi hatt ei helt forferdelig natt. Snuppa har skreket og mast om å stå opp siden kl 4. Sovet litt innimellom, men sparket rundt seg, tullet med sutten osv...
Blir litt irritert for hun har sover 3 timer også der og da har jeg sagt at det blir for lenge[>:]

Jeg er så trøtt at jeg ikke har lyst på mat engang... men får liksom ikke til å legge meg heller[&o]
Skal bare jobbe 2-3 timer litt senere i dag, men kjenner jeg må mote meg opp...

Off, det var tankeløst av de! Er ille å måtte være våken på natta når man helst vil sove...Håper det går bedre i natt som kommer!

Det var no ganske dårlig av dei.. I vår barnehage bestemmer foreldra sjøl kor mykje ungane skal få sove. Mi kan ikkje sove meir enn i 40min, då blir natta ødelagt[:-]

jeg har gitt de i banrehagen at snuppa kan sove når hun vil..

har du gikk klar beskjed om at hun ikke skal sove lengre enn en viss tid? er ikke alltid lett å vite hva alle foreldrene vil, så er viktig med klare beskjeder.

men om du har gitt beskjed så synes jeg det er dårlig gjort ja..!

Hmm, trodde det var ganske klar beskjed når jeg ble sjokkert at hun hadde sovet 3 timer en dag og sa at det blir for lenge... men jeg sa iallefall ifra skikkelig i går og mannen sa i dag igjen.

Back
Topp