For ei natt!

Princess88

Glad i forumet
Huff, som overskriften sier, for en natt!
Gikk for å legge meg i 12 tiden, men fikk ikke sove.. Lå å vrei meg helt til klokka var ca halv 2, så måtte jeg bare stå opp igjen.. Satt litt i stua og forsøkte å bli trøtt, men til ingen nytte. Ryggen verket og lillegutt holdt rabalder inni magen!
Etter en stund prøvde jeg å legge meg igjen og lå lenge og vrei meg, men fikk til slutt sove for så å våkne og sovne sikkert 10 ganger til. Kl 05.45 på morgenen våknet jeg ordentlig av et "allergi anfall" eller hva man kan si.. Nyser, rennende nese, kløe i halsen..
For å ikke vekke gubben og tullemor må jeg bare stå opp og klarer omsider å sovne en liten time på sofaen før tullemor våkner. Hun har selvsagt omgangsyken med løs mage og kan ikke gå i barnehagen!
Great!
Dagens lille utblåsning, deilig! :) :p

Ja det kaller jeg mareritt natt! Huff også at du ikke kan slappe av på dagen heller da! Men heller passe på vesla med omgangsyke :( Ho får ha masse god bedring!! Også får vi håpe du sover bedre neste natt :)

Ja det kaller jeg mareritt natt! Huff også at du ikke kan slappe av på dagen heller da! Men heller passe på vesla med omgangsyke :( Ho får ha masse god bedring!! Også får vi håpe du sover bedre neste natt :)

Takk for det! <3 Hun har hatt det siden lørdag så hun er på bedringens vei heldigvis :)

Takk for det! <3 Hun har hatt det siden lørdag så hun er på bedringens vei heldigvis :)
Så bra da <3 Er ikke noe serlig når det står på!! Merkeligste jeg har opplevd er sist guttungen hadde det, så fikk jeg det. Hadde alle symtomene men ikke noe kom ut :P Lurer på om det var graviditeten som spilte inn der gitt ;)

Back
Topp