For ei natt!!!!!!!!

Mammatilei

Elsker forumet
Ida Sofie la seg kl 19 i går for hun var veldig trøtt. Lå og lekte seg i senga til kl var ca 20 da sovnet hun og hadde vært litt urolig ril kl var 21. Da var hun rolig frem til 23.30 da skulle hun ha mat.
Fra kl 23.30 til kl 8 i dag tidlig skulle hun ha mat 7-8 ganger, hun spiste masse hver gang. Og fra kl 04.30 til 05.00 lå hun å små gråt litt og pratet om hverandre!!

Gleder meg til i morgentidlig, da skal sambo stå opp med lille gullet på morgenen og jeg skal sove LENGE!!!!!!! (jeg må selvsagt ta henne på natta for jeg ammer).

huff daaaa....sånne netter må være slitsomt!!

men sikker på at ho er sulten selvom ho våkner?
kanskje annerledes når du ammer, for da ser du jo ikke hvor mye ho får i seg!

får håpe d var ett engangstilfelle [:D]

tar hun flaske? da ville jeg gitt henne litt vann jeg kanskje? sett om det fungerer? men kan jo være økedøgn og da

ORIGINAL: funnybunny85

huff daaaa....sånne netter må være slitsomt!!

men sikker på at ho er sulten selvom ho våkner?
kanskje annerledes når du ammer, for da ser du jo ikke hvor mye ho får i seg!

får håpe d var ett engangstilfelle [:D]

Jeg vet ikke.. men hun ligger jo ei stund ved puppen og suger effektivt så jeg innbiller meg at hun er sulten[8D]... MEn kan jo være at hun lurer meg!!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

tar hun flaske? da ville jeg gitt henne litt vann jeg kanskje? sett om det fungerer? men kan jo være økedøgn og da

Ja hun tar flaske. Kanksje jeg skal prøve det. Hun er som regel våken mellom 3-4 ganger om natta. De nettene hun er våken kun 2 ganger er gull verdt.
Har tenke at det kanskje er økedøgn jeg å for hun lå ofte ved puppen på dagen i går også!!
Vi får se an hvordan det blir fremover, men skal huske på tipset om vann om natta :))

høres slitsomt ut. håper det bare er engangstilfelle.....hvis det er noen trøst så hadde jeg det akkurat likedan nå inatt. så jeg er trøøtt...*gjesp*

krysser fingrene for en bedre natt ikveld :)

Uff vennen!! det er slitsomt,kjenner følelsen...mini er oppe ca 5-10 ganger hver natt[:'(]

Godt at sambo tar henne,så du får sovet leeeenge i morgen o lade batteriene igjen[:D]

Back
Topp