for ei natt... (ikke svangerskapsrelatert)

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
vi har en liten gutt på 2 år og 4 mnd han kom inn og lå hos oss fra vi la oss i går. plutselig våkner vi begge av en rar lyd, ser på gutten og han har feberkramper ( 4. gang siden juni) jeg får så panikk...

denne gangen varte det også lengre enn de andre gangene og han sa ingenting og fikk ikke øyekontakten selv lenge etter anfallet hadde gitt seg.

han fikk vann og drakk en del var tydelig tørst, etter en liten stund kaster han opp, sikker for mye vann på kort tid. han har vært varm mesteparten av natten og urolig, men er nå feberfri foreløpig heldigvis.

skal til legen senere i dag og håper og få sånn medisin vi kan ha hjemme som skal stoppe anfallene raskere, håper virkelig ikke fremtidlige barn blir plaget av dette altså for det er grusomt...

måtte bare få ut litt...

Uff :( Høres ikke mye moro ut :/ Håper dere får god hjelp hos legen, og god bedring til gutten din <3

Huff, det høres så fælt ut, både for liten og stor :( Vi har ikke vært plaget med dette, men vet om flere som er det, og de jeg vet om har kun et av barna vært plaget med feberkramper.

tusen takk :-) huff ja det er fælt, føler jeg skal miste han hver gang det skjer... ja håper det blir man ene som blir plaget av dette og at han vokser det av seg snart...

tusen takk :) huff ja det er fælt, føler jeg skal miste han hver gang det skjer... ja håper det blir man ene som blir plaget av dette og at han vokser det av seg snart...

Huff, det høres så skummelt ut :( Håper dere slipper oppleve det flere ganger! :)

Uff og uff, det der er ordentlig ekkelt altså ! :(

Vi var på besøk når tanteungen min fikk feberkramper og det er ordentlig skummle greier.

Masse god bedring til gull ungen og håper dere får god hjelp hos legen! :)

Off, skjønner så godt hva du mener, vår minste har også hatt det mye! Men som trøst til deg så trenger ikke babyen få det selv om storebror har hatt det, vår eldste har aldri hatt det, mens lillebror har hatt det 5 eller 6 ganger.

Off:(
Masse god bedring til gutten din :)
Og klem sendes til dere :)

Uff, god bedring :) Håper legebesøket kan virke beroligende for dere :) En god klem sendes deres vei :)

tusen takk :) vi var hos svigermor da han fikk det sist rundt nyttår og hun sa det var det verste hun har sett og vært med på (bortsett fra da hun fant svigerfar død) så hun får helt panikk hver gang vi sier han har feber stakkar...

Uff så ekkelt :( Vi har ikke opplevd det til nå og håper vi slipper det.. må være en svært ubehagelig situasjon kan jeg tenke meg.. Uansett ikke gøy når de små blir syke :( God bedring til gutten din :)

uff det hørtes skummelt ut, har ikke opplevd det selv men kan tenke meg at du fikk panikk ja! Håper alt er bra med lille nå da;)

han har bittelitt feber nå, men er aktiv og holder på :-) ble ikke så mye soving på meg og sambo resten av natta for var ekstra skummelt når det begynte mens vi sov.

har bare skjedd på dagen før så da vet vi jo at vi har oppdaget det i det det startet. er så skummelt når hele gutten blir stiv som en stokk, rister, hodet bikker bakover, øynene ruller litt bakover eller han bare ser over oss med et fullstendig tomt blikk (er ingen å finne inni der).

Neimen, det høres fryktelig ut. Heldigvis har jeg ikke opplever noe sånt, men det virker skremmende! God bedring til han :)

takk for det :) vi har nå fått stesolid som vi kan gi for å stoppe anfallene ved litt mer langvarige anfall. og legen var overrasket over at han aldri var sjekket på sykehuset for det skal egentlig skje ved første anfall så vi skal en tur på sykehuset i morgen :) litt godt å føle at noe lytter iallefall for vi har følt litt at vi har blitt sett på som hysteriske foreldre når vi har vært på legevakta med han.

Så godt dere får god oppfølgning! :)

Så grusomt :( Er så fælt når de små har vondter eller plager som vi ikke klarer å gjøre noe med der og da :(

Høres helt forferdelig ut, både for foreldre og barn!! godt å høre at dere nå får god oppfølging fra lege :)

huff, for en fæl opplevelse. har hørt noen historier om feberkramper, og det høres helt grusomt ut å oppleve det. bra han er i relativt god form nå, og at dere får oppfølging av lege og sykehus så dere kan forebygge det til senere :-)

Back
Topp