For ei jævlig natt......

skytte76

Gift med forumet
Det begynte med at Stian var hjemme fra barnehagen igår pga vondt i halsen. Gubben reiste kl 12.00 for han skulle i begravelse i Haugesund. Timene gikk sakte men sikkert utover ettermiddagen og hva skjer? Jo da, Stian spyr!!!!! Han fikk omgangssyken midt oppi det hele og det var ikke akkurat festlig[&o] Det verste jeg vet er spy, men heldigvis har jeg en engel av en barnevakt som kunne sove over hos meg og ta seg av Stian for meg. Grunnen til at jeg ikke tok han selv var fordi Marie holdt konsert for meg i hele går kveld og natten gjennom frem til kl 07.00 imorges!!! Da var jeg så tom i puppene og redd for å snuble i dem på morrakvisten at jeg laget ei flaske med erstatning i håp om at det skulle hjelpe. Og det gjorde det[:D] Hun sov som en engel i 4 timer etter den flaska og fikk pupp igjen ca 11.00 så nå skal jeg prøve å slappe av på sofaen i en times tid. Litt slitsomt dette her[:o] Må prøve å samle krefter til neste måltid.....

usss a mrg..hørtes slitsomt ut ja!![&o] Håper du får slappet av skkikelig nå da[:)]

Back
Topp