For dyrt?

Travel mamma

Gift med forumet
har en reimatec dress jeg selger på finn.no og div facebook selge sider, men har ikke fått særlig respons. Den er brukt 1 sesong og jeg satt den til 450, er det for høy pris synes dere? Pleier ikke være så veldig vanskelig å få solgt dresser. 

Når den er brukt en sesong og man får fjorårets modell ubrukt for 500kr synes jeg det er dyrt.. Jeg har ikke giddet å kjøpe brukt fordi dresser brukt 1 og 2 sesonger ligger til rundt den prisen..
Jeg kunne betalt 300-350kr.

ja, alt for dyrt..  hadde maks gitt 200 kr jeg da..

Jeg fikk solgt min for 450 kr.. Den kosta jo 1100 kr ny, så ville ikke ta noe mindre..
I str 80..

Vet ikke hvilken str du prøver å selge? 

Rebecca85 skrev:
ja det syns jeg..da kjøper jeg heller ny. 

sign!

Happygirl84 skrev:
Jeg fikk solgt min for 450 kr.. Den kosta jo 1100 kr ny, så ville ikke ta noe mindre..
I str 80..

Vet ikke hvilken str du prøver å selge? 

det er str.86. den kosta jo som sagt 1100 ny.  

Heihoppsopp skrev:
Dyrt. Kjøpte vår reimatec dress ny til 250kr på vårsalg... Hadde kosta 1000kr.

oj, heldig du da! ikke mange sånne tilbud. 

Det er sikkert bare meg i hele verden som har en sperre mot å selge brukte klær...
De gir jeg bort, om det er Reima eller Hennes... Får meg ikke til å ta betalt for brukte klær og sko jeg...
Jeg vil ha tilbake den tiden da man arvet, og tanken på å ta betalt for brukte barneklær var snodig...

Fluttershy  skrev:
Det er sikkert bare meg i hele verden som har en sperre mot å selge brukte klær...
De gir jeg bort, om det er Reima eller Hennes... Får meg ikke til å ta betalt for brukte klær og sko jeg...
Jeg vil ha tilbake den tiden da man arvet, og tanken på å ta betalt for brukte barneklær var snodig...

Vi er alle forskjellige, ser ikke problemet med å selge pent brukte klær jeg da. Har gitt bort mye også men akkurat en dyr dress som blir minimalt slitt av en liten pjokk er det litt greit å få noe for om noen vil kjøpe. 

kjøpte trolldress på januarsalg til 500, halv pris så syns 450 for brukt dress blir litt mye. 250/300 er nok.

Lutblakk som jeg er, er også jeg en av de som ikke får meg til å selge brukte barneklær... Og 450 er aaaaltfor dyrt i mine øyne iallefall. MAKS 200.

Back
Topp