For dere uten symptomer

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
når jeg var førstegangs gravid hadde jeg skikkelig mens murringer helt fra forventet mens som uteble og jeg skjønte at murringene var noe annet :-)
Nå er jeg inne i seks uker og merker ingenting..
Er det flere som har det sånn?
Kan nevne at jeg også har hatt (beklager detaljer) utflod ved et par andledninger som er heelt lyserosa, men kun når jeg har tørket meg etter dobesøk. Dette er uvant for meg, så spør derfor om noen har liknende erfaringer :-)

Jeg lå rett ut med kvalme og oppkast på denne tiden sist (7 uker). Denne gangen er jeg litt ømme bryster, noe murring i magen og ligamentsmerter, men bortsett fra det merker jeg ingenting:) prøver å nyte det, men kjenner jeg blir litt bekymret av det også;) skal på tidlig ul neste fredag, så da håper jeg at jeg får litt mere ro:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff, det er så ekkelt å være bekymret.. Får du tidlig UL når du er bekymret?
Litt rart, men jeg reite meg akkurat for å lage meg litt mat og da kom plutselig murringene, så får bare satse på at det er slike murringer som skal være der :-) Lykke til på UL, jeg krysser fingrene for deg :-)

når jeg var førstegangs gravid hadde jeg skikkelig mens murringer helt fra forventet mens som uteble og jeg skjønte at murringene var noe annet :-)
Nå er jeg inne i seks uker og merker ingenting..
Er det flere som har det sånn?
Kan nevne at jeg også har hatt (beklager detaljer) utflod ved et par andledninger som er heelt lyserosa, men kun når jeg har tørket meg etter dobesøk. Dette er uvant for meg, så spør derfor om noen har liknende erfaringer :-)

Har det helt likt :) hadde murringer hele tiden fra 4+5 til 6+6 med rosa utflod etter dobesøk. Men nå er det bare murringer når jeg er veldig sliten på kvelden. Og ikke mere rosa :) men det blir jo til at man sjekker papiret hele tia. Helt vanlig ::)

Sent from my iPhone using BV Forum

Greit å høre at flere har samme opplevelse som jeg selv (så lenge det går bra), Uune :) Etter at jeg postet innlegget kom det en haug med symptomer faktisk! Hehe... Akkurat kvalm masse murringer, ømme pupper.. Og ikke noe mer som likner blod i kveld, så da er det bare å være optimist :)

Nyt symptomene;) hehe. Jeg får tidlig ul fordi jeg har mistet flere ganger og vært gravid utenfor livmoren tidligere, så har fjernet den ene egglederen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har liksom sakt til alle gravide som plutselig mister symptomene noen dager at det ikke er farlig. Men når det skjer med meg selv så blir jeg selvfølgelig stressa :p
Har noen få symptomer da. Men fra uke 4-7 var jeg dødskvalm. Nå er jeg ikke det, og puppene er ikke vonde lenger heller selv om de er SVÆRE :p
Mulig ting stabiliserer seg litt?
Skal til legen på onsdag, han tar vel gyn rekner jeg med (første legeundersøkelse). Og han kan vel også se at alt er fint? Har ingen blødninger :)

Har liksom sakt til alle gravide som plutselig mister symptomene noen dager at det ikke er farlig. Men når det skjer med meg selv så blir jeg selvfølgelig stressa :p
Har noen få symptomer da. Men fra uke 4-7 var jeg dødskvalm. Nå er jeg ikke det, og puppene er ikke vonde lenger heller selv om de er SVÆRE :p
Mulig ting stabiliserer seg litt?
Skal til legen på onsdag, han tar vel gyn rekner jeg med (første legeundersøkelse). Og han kan vel også se at alt er fint? Har ingen blødninger :)

Jeg er plutselig ikke så kvalm i dag (7+6), har vært det hver dag hele dagen. Har heller ikke hatt murringer siden for en uke siden... Har hørt at symptomene varierer veldig, men i likhet med deg blir jeg stressa :P Hvor langt har du kommet? Jeg skal til legen på mandag, det blir bra.

Jeg er plutselig ikke så kvalm i dag (7+6), har vært det hver dag hele dagen. Har heller ikke hatt murringer siden for en uke siden... Har hørt at symptomene varierer veldig, men i likhet med deg blir jeg stressa :p Hvor langt har du kommet? Jeg skal til legen på mandag, det blir bra.

I dag er jeg 8+0. Har en annen veninne som skal ha i august. Hun stressa veldig i uke 8 husker jeg for hun mista endel symptomer. Så det kan hende det går litt opp og ned ;) jeg har en datter fra før, men det er seks år siden jeg var gravid så husker ikke helt hvordan det var ;) Sikker ingenting å stresse over ;) Må bare nyte det, skal med tida få flere symptomer og pingvinstil når vi går ;)

Hadde også murringer første gang. Ikke denne gangen:)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Back
Topp