for dere som vil se

Han er jo nyyyydelig, VilSåGjerne! [:D] Har lagt igjen et innlegg i den tråden også jeg. Men gratulerer så mye med en skjønn guttebaby! [;)]

Sååå vakker han er, ble helt forelsket jeg.

Det må ha vært litt tøft! Men for en herlig gutt[:)][:)]
Gratulere sååååååå masse og kos deg masse fremover nå[:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Sååå vakker han er, ble helt forelsket jeg.

takk for masse svar jenter[:)]

la til noe som eg hadde helt glemt eg......

ang den "kvalmestillende" eg fikk.

her er der,nederst[:)]

Klokken ble 0700 og jordmor som tok vannet på meg kom på vakt igjen. Hun hadde vist blitt helt sjokka[&:], hun kjente meg ikke igjen. Eg var da så sliten, klarte ikke å rope på mamma og ikke klarte eg å holde øynene mine åpen engang!
         Så begynte oppkastet igjen….hadde jo ikke noe å spy på, fikk jo ikke mat jo….. og dette var tungt siden eg ikke hadde noen krefter. Innimellom alt dette kom ”stikkedamen” for å måle blodsukkeret igjen og ville da stikke meg i foten siden venoflomene ikke var slått av. Men dette nektet eg på siden de hadde stukket meg i fingen gjennom hele natten. Så sa til henne at hun fikk stikke i en fing eller så kunne hun bare kjomme seg te h***** ut derfra hihi[:D]
Jordmoren sa at hun skulle hente noe kvalmestillende til meg. Flott tenkte eg, for eg orker ikke mer oppkast. Eg ser at hun setter noe i venoflomen min når eg ligger på siden i sengen der. Mer vet eg ikke……………[&:]

Samboer fortalte meg om kelden etter fødselen at han hadde blitt så utrolig redd da dette skjedde. eg hadde jo bare sluppet det eg hadde i hendene og bare sovnet momentant. samboer hadde begynt å grine stakkars[:(] men de hadde tatt godt vare på han mens eg sov. eg syntes ikke noe om dette her i d hele tatt. eg har vel rett å få vite hva de gir meg vel??????[:@]

hei og gratulera så my med princen[;)]fy søren for en skjønn unge du har fått

For ein utrulig nydelig gutt du har fått deg Gratulera igjen[:)]

Du har hatt litt av ein tung fødsel då.. Flinke e du!

Klem[:)]

Tøff fødsel du hadde... Men fint du deler den likevel.
Og resultatet var jo helt nydelig, kan tenke meg du er oppi skyene forelsket[:)]
Helt nydelig liten prins du har!

Det var da litt av en historie. men utallet ble kjempe bra, utrolig nydlig liten guttebass. Alt annet er vel glemt snart [:D] Kos deg kjempe masse [:D]

tusen takk alle sammen. ja, eg har fått verdens fineste gutt, e helt in loooove eg hihi
håer eg glemmer denne fødselen snart, for akkurat no sier eg at dette blir enebarn[8D][:)]
men samboer sier at han snart er klar igjen.

har sakt hele tiden at eg ikke skal på prevansjon igjen no,men eg har veldig lyst altså[&:] så får se ka eg gjør.........

ORIGINAL: Muppa

Sånn følte jeg det i noen mnd etter fødsel, det er veldig normalt, men jeg er veldig sikker på at du vil føle det gå over litt etter litt, og du blir klar til å få igjen vennen! Det er liksom kroppens måte til å gi deg en liten pause på det se [:D]
Anbefaler deg på det sterkeste å ikke begynne på piller igjen i så fall, bruk heller gummi, så kanskje du slipper et systemt som ikke fungerer igjen når du også vil prøve. Jeg begynte på minipilla, gikk bare 1 måned på dem, men angrer som bare det [:(]

Ikke rart du er forelsket i en så vakker liten prins. Ble liksom ikke ENDA mer baby syk nå se...hihi.
Kose dere masse som nybakte foreldre, dere har en fantastisk tid nå og fremover

eg har jo alltid sakt at eg vil ha to barn men...hihi[:)]så og si alle sier jo første gang at de ikke vil ha flere men de glemmer fort. no e d jo bare to uker siden han kom til verden så er jo fullt mulig at eg også gjør det.
og eg vet jo at p piller og sånt ødelegger kjempe masse for kroppene våres så......

Tøff fødsel men en nydelig gutt kom det ut tilslutt[:D]

Har forresten hørt at mennesker fortrenger vonde ting, så du glemmer nok det fort..

Åååå, for en herlig gutt! Gratulerer så masse!!
Hørtes ikke ut som den kjekkeste fødselen, nei, men et fantastisk resultat[:D]

Oi for en fødsel du har hatt. Må innrømme at jeg måtte le litt av de kommentarene du kom med til pleierne[;)] For skjønte så godt også! Du har hvertfall vært sterk, det er noe du kan skryte av hvertfall!! Og syns det med infoen du IKKE fikk på slutten når han var på barneklinikken var dårlig. Jeg måtte jo også ha snuppa mi der pga diabetesen min. Men jeg fikk hvertfall litt info.

Men uansett, GRATULERER så mye igjen med din herlige prins Tobias[:)] For et nydelig lite nurk![:)]

Back
Topp