For dere som misforstod

AdelinaBambina*

Elsker forumet
tråden jeg starta ang. de som har føda uten smertelindring!!
Jeg starta tråden siden jeg satt å tenkte på fødselen min, og er veldig stolt over det å ikke ha fått smertelindring(var meningen at jeg skulle ha, men ble ikke tid til det), MEN det vil ikke si at jeg ser ned på de som faktisk HAR brukt smertelindring, for all del!!!..... Ble ikke sagt noe som tyda på det heller, fra NOEN..

Syns alle som har føda, generelt, burde være stolte!!!!!

Oppklart??

Jeg hadde ikke overlevd uten epidural[8D] I alle fall ikke når jeg lå på operasjonsbordet[8D]

Ja, jeg synes for min del det med smertelindring er en bisak. Det er jo at man har født et barn til verden som er stort!!!

Noen velger bedøvelse hos tannlegen - andre velger uten bedøvelse...[8|]

Det var vel bare jeg som komenterte feil på den tråden?
Og jeg listet meg jo ut som jeg skrev.
Jeg får bare beklage om du føler at jeg ødela
tråden din.

Jeg fikk morfin men det er dritt smertelindring. VIl ikke si jeg fikk det med nr 2 da hun kom ut samtidig som nåla kom inn omtrent.... [:D]
Uansett så skal en være stolt over det en har klart....

Jeg misforstod ikke tråden din...

JA til epidural & lystgass sier bare jeg[:D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

tråden din.

jeg skjønte hva du mente og er helt enig med deg [:)]

Jeg også[:)]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

tråden din.

jeg skjønte hva du mente og er helt enig med deg [:)]

Jeg også[:)]

Tusen takk [:)]

ORIGINAL: Mamasan

ORIGINAL: Trikken

Ja, jeg synes for min del det med smertelindring er en bisak. Det er jo at man har født et barn til verden som er stort!!!

Noen velger bedøvelse hos tannlegen - andre velger uten bedøvelse...[8|]

enig der. det er fødselen som står i fokus og det er der prestasjonen ligger, uavhengig av hvordan fødselen forløp eller hvilke hjelpemidler man tok i mot eller ikke...

men må legge til at selv om jeg er stolt over min fødsel så er jeg enda mer imponert over dere jeg leser om i den andre tråden som lå time etter time... der og da når jeg fødte trodde jeg at jeg skulle dø og det føltes som en evighet. jeg har vanskelig for å forestille meg hvordan det må ha vært for dere som lå et døgn lenger enn det jeg gjorde! hatten av for dere!

Nemlig!! Fikk selv epidural, men den ble satt for sent. SÅ det var jo meeninga at jeg skulle ha smertelinndring[8D] Er forskjell på ALLE fødsler, og jeg mener jeg hadde en lett og rask fødsel. Tenk på de som ligger i flere døgn, huff!!...
Var ABSOLUTT ikke meninga at noen skulle føle seg (finner ikke rett ord, men håper dere forstår)[:)][:)][:)]

ORIGINAL: AdelinaBambina*

Nemlig!! Fikk selv epidural, men den ble satt for sent. SÅ det var jo meeninga at jeg skulle ha smertelinndring[8D] Er forskjell på ALLE fødsler, og jeg mener jeg hadde en lett og rask fødsel. Tenk på de som ligger i flere døgn, huff!!...
Var ABSOLUTT ikke meninga at noen skulle føle seg (finner ikke rett ord, men håper dere forstår)[:)][:)][:)]

Var nok det jeg skulle skrevet i den andre tråden også [8D]
Folk hengte seg jo så grusomt opp i "hovne" ordet mitt [:-]

Back
Topp