For dere som ikke har begynt å handle inn ennå...

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
...når har dere tenkt å starte?

Jeg tenker at vi skal begynne å se på vogn om en måneds tid. Da vil vi ha 3 måneder til termin og jeg regner med at ledetid er ok ift bestilling om det ikke er lagerført. Tenker at jeg også drar med meg diverse fra den butikken vi kjøper vogn fra (blir vel babyshop, barnas hus eller barnevognhuset siden disse er i Oslo).

Seng tenker jeg vi tar fra IKEA. Den har jo vært best i test.

Driver og spørr litt rundt etter gjenbruk og har foreløpig fått napp på bilstol og klær.

Ellers så tar jeg det litt etterhvert.

Har kun handlet klær foreløpig. Vi må vente med å handle inn det meste av utstyr til vi flytter i begynnelsen av juni. Men jeg har begynt å kikke på nettet etter utstyr, og har laget en oversikt over hva vi trenger og hvor det kan kjøpes.

Vi går også for seng og stellebord fra IKEA - er både billig og bra :) Ellers har jeg bestemt meg for å kjøpe vogn fra Emmaljunga, enten edge duo eller city cross

Jeg tenker også vogn om en måneds tid, eller så. Vi har ikke handlet noe ennå, så det er jo litt som skal i hus. Har begynt å kjenne litt på shoppetrangen i det siste, men tenker jo også at vi fortsatt har god tid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tenker også vogn om en måneds tid, eller så. Vi har ikke handlet noe ennå, så det er jo litt som skal i hus. Har begynt å kjenne litt på shoppetrangen i det siste, men tenker jo også at vi fortsatt har god tid.

Signerer

Har kun handlet klær foreløpig. Vi må vente med å handle inn det meste av utstyr til vi flytter i begynnelsen av juni. Men jeg har begynt å kikke på nettet etter utstyr, og har laget en oversikt over hva vi trenger og hvor det kan kjøpes.

Vi går også for seng og stellebord fra IKEA - er både billig og bra :) Ellers har jeg bestemt meg for å kjøpe vogn fra Emmaljunga, enten edge duo eller city cross
Tenkte å lage en liste nå jeg og. Vil du dele din?

Jeg tenker å begynne i slutten av Mars / begynnelsen av april. Håper på å ha alt klart til slutten av Mai :) Om noe skulle oppstå, så fødselen skjer tidligere enn termin (17.Juni).

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har vi bestilt vogn. Det kan ta 5 uker så da er det i hus rundt påske :) har også fått kurv og noen klær. Det tar seg opp.

Nå er det nok rett rundt hjørnet at vi bestiller i hvert fall vogn. Vi må regne med 6-8 ukers leveringstid, sier de?! Vurderer om vi skal dra til Sverige da, ta hele handelen der... Det kan være tusenlapper å spare, høres det ut til?!

Back
Topp