For dere som har opplevd det

Begynte å komme en del slim ca. en uke før fødsel. Fem dager før fødsel kom det ganske mye konsentrert slim, som jeg antar var størstedelen av slimproppen.
 
Min slimpropp gikk delvis i uke 37 forrige svangerskap. Utover det ingen andre modningsteng, og ingen tegn på fødsel i forkant av pks i uke 39+2
 
Her gikk slimproppen en mandag i uke 26. Ringte føden, og fikk beskjed at det kunne skje så tidlig, og det betydde ikke at fødselen var i gjerde. Fikk beskjed om å ringe tilbake dersom det kom blod i tillegg. Det gjorde det ikke, så da regnet jeg med at alt var fint, siden de på sykehuset mente det.
To dager senere fødte jeg i styrtfødsel...
 
Her har det bare vært maserier osv , så for min del så har jeg ikke vært så «heldig» at fødsel er skjedd ;)
 
Her gikk slimproppen en mandag i uke 26. Ringte føden, og fikk beskjed at det kunne skje så tidlig, og det betydde ikke at fødselen var i gjerde. Fikk beskjed om å ringe tilbake dersom det kom blod i tillegg. Det gjorde det ikke, så da regnet jeg med at alt var fint, siden de på sykehuset mente det.
To dager senere fødte jeg i styrtfødsel...
Oi, rakk du fram til sykehuset igjen?
 
Oi, rakk du fram til sykehuset igjen?

Ja, vi bor heldigvis bare 10 minutter unna sykehuset. Men mannen var på jobb, og jeg trodde ikke fødselen var i gang(hadde ikke vondt og kjente ingen tak, bare følte at noe var galt), så jeg spurte om han skulle hente meg eller om jeg skulle ta bussen:hilarious: Hadde jeg tatt bussen hadde jeg nok født der
 
Slimproppen gikk på morgenen, vannet senere på kvelden, så begynte riene ☺️
 
Back
Topp