For dere som har hatt tidlig UL

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fikk dere med bilde(r)? Måtte du spørre om å få det eller fikk du det bare?

Og til dere som har vært gravide før - hvor mange bilder fikk dere på ordinær UL og andre UL'er?
Her fikk vi 2(!!!) bilder, er ikke det litt lite?
Ser så mange har bilder av ansikt, fingre og tær osv...

Denne gangen vil jeg dokumentere hver minste lille ting... Masse bilder!

Samme lurer jeg også på :)
Fikk også bare halvgode bilde de andre gangene.
Hadde vært kjekt nå og få noe jeg kunne bruke videre i en julegave til de jeg ikke har fortalt det til enda :)

Ved ord. UL fikk vi 3 bilder.. Samme med UL i uke 12.. 1-2 bilder på de andre UL'ene.. + 2 3D bilder :) Dette med førstemann:)

Var på UL på tirsdag, og fikk med 1 bilde.. Ikke så mye å ta bilde av sånn egentlig..

ul73.jpg

Dette bilde fikk vi på UL'en! Uke 7+3 :)

Ved ord. UL fikk vi 3 bilder.. Samme med UL i uke 12.. 1-2 bilder på de andre UL'ene.. + 2 3D bilder :) Dette med førstemann:)

Var på UL på tirsdag, og fikk med 1 bilde.. Ikke så mye å ta bilde av sånn egentlig..

ul73.jpg

Dette bilde fikk vi på UL'en! Uke 7+3 :)

Nei ikke mye å ta bilde av, men bevis på at det ER NOE der!! :)
Måtte du spørre om å få med det bildet??

Denne gangen tror jeg vi også skal ta 3D ul :D
Koster det mye tro??

Var på ul i uke 12 forrige gang på Volvat og da fikk vi 2 bilder. På ord. ul fikk vi 5 eller 6 bilder.

Jeg var på UL på mandag, da var jeg 5+6. Fikk med 7 bilder hjem, men ikke alle er av mini. To av dem er bilder av væskeansamlinger, så måtte ta med bildene tilbake på neste kontroll. Men så går jeg privat da, og må betale en minimal slant for timen. Hun spurte ikke om jeg ville ha bilder, men jeg fikk med uansett. Fikk også med ett bilde sist gang da jeg mistet, bare for å ha det som et minne. :-)

Ved ordinær UL ved forrige svangerskap mener eg at vi fikk 5 bilder. Var også på 3D UL. Der fikk vi både bilder med "farge" og bilder i sort/hvit. Samt en cd med bilder der han bevega seg. Dette betalte vi vel ca 1000 kr for mener eg. Kommer nok til å bestille 3D UL denne gangen og. Det var en helt spesiell opplevelse :)

Nei ikke mye å ta bilde av, men bevis på at det ER NOE der!! :)
Måtte du spørre om å få med det bildet??

Denne gangen tror jeg vi også skal ta 3D ul :D
Koster det mye tro??

Nei, jordmora sa at vi måtte få med et bevis ;) Så fikk vi bilde!
Jeg tok ikke 3D privat, så jeg betalte ingenting. Vi fikk 3D når vi var på ekstra UL i uke 25, mulig vannavgang! Å de som utfører ord.UL her i regionen, har 3D på UL apparatet sitt :)

Men regner du får flere bilder og muligens film om du tar 3D privat!

Ved ordinær UL ved forrige svangerskap mener eg at vi fikk 5 bilder. Var også på 3D UL. Der fikk vi både bilder med "farge" og bilder i sort/hvit. Samt en cd med bilder der han bevega seg. Dette betalte vi vel ca 1000 kr for mener eg. Kommer nok til å bestille 3D UL denne gangen og. Det var en helt spesiell opplevelse :)

Får man film ved 3D UL? Så utrolig gøy!
Hvor lenge fikk du være der? Tok jordmor seg god tid?'
Jeg gleder meg til UL, men vet ikke når jeg får det ennå! :-)

Vet ikke om de lager film ved alle klinikker. Men ved Majorstuaklinikken i Bergen fikk vi i allefall :) Jordmor tok seg god tid. Forklarte og viste. Og målte! Husker ikke helt hvor lenge vi var der. Men en god stund i allefall :)

Jeg hari kke vært på UL ennå, og jeg har heller ikke vært tidligere, men jeg sendte mail til en privat jordmor for vi vil ha et lite bilde som vi kan gi i julegave til de nermeste. Spurte henne da om vi fikk bilder eller om vi kunne få dette med og evt. betale mer for de, og da sa hun vi skulle få med noen, men jeg vet ikke hvor mange. Om det ikke er så mange får vi scanne dem inn på PC'en og printe ut noen eksemplarer ;)

Forrige svangerskap hadde jeg 12(!!) ul. Fikk med bilde på alle. På ordinær fikk vi 18 bilder! :)
På tidlig( uke 7-8-12) fikk vi et bilde.
Har aldri måtte spørre etter bilde!

På de to tidlig ul'ene jeg tok på legekontoret sist fikk jeg ikke bilde. 1 ordinære ul fikk jeg vel 4-5, på den ordinære i uke 32 fikk jeg 3 tror jeg. Og så var jeg på privat ul i uke 24, både 3D og 2D, og da fikk jeg 24 bilder og 9 filmer på dvd ;)

Vi fikk med 8-9 bilder på ordinær ul sist, uten å spørre. Var på 5-6 ul senere i svangerskapet for å sjekke vekst o.l, men fikk ikke med bilder da.

Fikk med ett, uten å spørre, tilsv det Ida postet over her. Ser ikke behov for flere, er ikke så mye annet å studere enn det lille "noe" som er der. Men det er jo artig å se at det er noen der <3

Får se når jeg selv får UL time, kommer nok til å spørre om å få med et bilde for sikkerhets skyld :)
Gleder meg til å se et lite hjerte banke <3
Selv om det nok ikke blir før neste-neste uke.. Har legetime til torsdag........

Back
Topp