Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilke metoder brukte du ? Og hva fungerte best ? Hvilke slankekurer er enklest ? Gikk dere ned mye ? Jeg skulle ha mista ca 10 kg ellerno, ja jeg vet det ikke er mye men jeg har ingen erfaring og velger derfor og spørre om noen har erfaring. :)
For meg så hjalp VG vektklubb kjempebra!!!! Jeg gikk ned 10 kilo på 8 uker, uten å trimme mye, kun ved å følge mat-planene. (gjorde om noen dager da det var noe jeg ikke likte osv).
3 knekkebrød- med magrekjøtt pålegger/ost max 10-12% fett hver 3. time kontinuerlig- 1 glass extra lettmelk til eller juice 50%-50% utbladet med vann (kan være kalorikt)
Middag spise masse ovnsbakt/kokt kjøtt- fisk- kylling . All kjøtt produkter uten synlig fett- Salat/kokte grønnsaker (uten potet - gulrot) såå mye du orker - 5-6 spiseskjeer fullkornspasta eller ris eller 1-2 liten potet-
hverdag: 1 neve med forskjellig typer nøtter- - KOs begrens kun til 1 dag i uken-
frokost kan man starte med en liten skål havregrøt tilbredt med extra lettmelk søtet med 1 desert skje honning eller litt tørket frukt/frukt- ellers kan du spise ALL BRAN REGULAR M ekstra lettmelk.. Du kan fint erstatte sukker med noe som heter SUKRIN- ingen helsefarlig effekt - fåes kjøpt på helsekost 500 gram for ca 70 kroner (dyrt ja[&:]) men det er ikke aspartam eller lignende.. les på www.sukrin.no
Spis uansett kontinuerlig hver 3. time - det sørger for at du har jevnt og stabilt blodsukker- det medfører at du ikke blir fysen på søtt[:)]
Ta gjerne trantilskudd og multivitamin tilskudd.. :)
Spis sunt og tren! Drikk vann. Jeg følger GR-filosofien og har gått ned 17 kg siden slutten av juli. Da kan man spise "alt" og man teller kalorier - høres mer innviklet og tungvint ut enn det er.
Tenk livsstilsendring, ikke slanking. Finn en måte å gå ned i vekt på som du kan leve på resten av livet.