For dere som har erfaring med slanking

Snoflak

Elsker forumet
Hvilke metoder brukte du ? Og hva fungerte best ? Hvilke slankekurer er enklest ? Gikk dere ned mye ? Jeg skulle ha mista ca 10 kg ellerno, ja jeg vet det ikke er mye men jeg har ingen erfaring og velger derfor og spørre om noen har erfaring. :)

Du kan miste mye på å bytte ut brødet med knekkebrød og drikke vann og holde seg til snop i helgene...

For meg så hjalp VG vektklubb kjempebra!!!!   Jeg gikk ned 10 kilo på 8 uker, uten å trimme mye, kun ved å følge mat-planene. (gjorde om noen dager da det var noe jeg ikke likte osv).

Gikk på Grete Rode kurs og gikk ned 15 kilo for 2 år siden [:)] Har meldt meg på nytt kurs på Januar og jeg gleder meg til å sette igang! [:)]

3 knekkebrød- med magrekjøtt pålegger/ost max 10-12% fett hver 3. time kontinuerlig- 1 glass extra lettmelk til eller juice 50%-50% utbladet med vann (kan være kalorikt)

Middag spise masse ovnsbakt/kokt kjøtt- fisk- kylling . All kjøtt produkter uten synlig fett- Salat/kokte grønnsaker (uten potet - gulrot) såå mye du orker - 5-6 spiseskjeer fullkornspasta eller ris eller 1-2 liten potet-

hverdag: 1 neve med forskjellig typer nøtter- - KOs begrens kun til 1 dag i uken-

frokost kan man starte med en liten skål havregrøt tilbredt med extra lettmelk søtet med 1 desert skje honning eller litt tørket frukt/frukt- ellers kan du spise ALL BRAN REGULAR M ekstra lettmelk.. Du kan fint erstatte sukker med noe som heter SUKRIN- ingen helsefarlig effekt - fåes kjøpt på helsekost 500 gram for ca 70 kroner (dyrt ja[&:]) men det er ikke aspartam eller lignende.. les på www.sukrin.no

Spis uansett kontinuerlig hver 3. time - det sørger for at du har jevnt og stabilt blodsukker- det medfører at du ikke blir fysen på søtt[:)]

Ta gjerne trantilskudd og multivitamin tilskudd.. :)

Spis sunt og tren! Drikk vann. Jeg følger GR-filosofien og har gått ned 17 kg siden slutten av juli. Da kan man spise "alt" og man teller kalorier - høres mer innviklet og tungvint ut enn det er.

Tenk livsstilsendring, ikke slanking. Finn en måte å gå ned i vekt på som du kan leve på resten av livet.

www.vektklubben.no

gikk ned 30kg ved å bruke herbalife-shake til frokost og lunsj, spise normal middag, 2 knekkebrød til kvelds og en liten kindersjokolade hver dag..

Trente mye i perioder da, og trente ekstra hvis jeg spiste kake, potetgull, alkohol eller for mye middag.

.....

er 20kg over den vekta jeg gikk ned til nå.. pga to svangerskap med sofatjeneste.

Har meldt meg inn på vektklubb.no og skal starte til uka. Se åssen det blir.

Back
Topp