For dere som har barn..

MaddeLiten

Glad i forumet
Hvem skal passe barna i deres bryllup?
Erså usikker.. min søster fortalte at hun var så stresset i sitt, for hennes barn på ca 1 år da, ble sendt mellom alle familie medlemmene, slik at hun aldri viste hvor han var. Har ikke lyst til å bekymre meg for barna når jeg skal nytedennestore dagen. Noen forslag?[&:]

Når vi gifter oss kommer vi til å ha en 3- og en ett-åring.

Et vennepar av oss gifta seg i fjor, og da spurte hun meg om jeg kunne være med de til fotografen for å hjelpe til med barna. Når vi kom til festlokalet så hadde brudens foreldre hovedansvaret for barna, slik at foreldrene ikke trengte tenke på det. Brudens mor tok barna hjem til seg på kvelden og la de, og etter at de hadde sovna hadde de en snill nabodame som satt barnevakt slik at brudens mor kunne dra tilbake til bryllupet.

Jeg syns det var en grei løsning, så jeg regner med jeg blir å prøve å få til noe av det samme[:)]

Her er det en venninne av sambo som skal passe gullet [:)] Er ikke en vi har daglig omgang med og hun tilbydde seg så vi slang oss på [8D] Har en sønn selv som er litt eldre så han vil få det knall..

Litt usikker på den biten foreløpig...

En jobbvenninne skal være med hele dagen, og passe når vi er i kirken, være med når vi tar bilder, og være med på festen.
Vi har leid et stort lokale med flere rom, sånn at vi får et eget "babyrom" [:D]

Hun tilbydde seg allerede da jeg var gravid, så da sa vi ja, og inviterte henne til fest og pass [:D]

Min søster på 16 år og en annen gjest på 17 år skal passe på Magnus og hun siste på sine småsøstre. De andre barna får foreldrene deres passe på selv. Det blir vel 6 barn.

her skal mamma ha med seg lillegutt som da er 5 år som date sir ho hehe. så da he vi barnevakt der heldigvis[:D] men d e no lenge t da[:D] så he god tid å planlegge[:D]

Er ei venninne av svigermor som skal passe godgutten. Hun blir med hele dagen.

Vi har ei på tre og en på ett.De blir med frem til middagen.Etter det har vi ei barnepike.
Hun jobber i barnehagen der de går å kjenner henne godt.

vi har tre, 8, 2 og da 6 mnd.

De skal være med hele dagen, skal også holde dåp.
regner med at vi ordner i stand et rom for de små, der de kan slappe av og sove, evt et lekerom.
Har flere venninner som har fått/får barn i år som de ska ha med seg.
så jeg håper jeg finner noen som kan ha ansvaret der.

Tanta mi tok seg av Vetle fra kirken og utover kvelden, og reiste hjem og la ham. Hun ble liksom invitert i bryllupet som barnevakt.... [:)] Vi hadde et lite bryllup.

Back
Topp