For dere som er ferdig med ferien

Vi har hatt en fin ferie. Mannen fikk to uker lengre ferie fordi han skadet seg, så ungene har vært lengre hjemme.
Har vært i Tyrkia, på fjellet, besøkt familie, gått fjellturer og pusset opp kjøkkenet.

Vi har hatt en fin ferie. Mannen fikk to uker lengre ferie fordi han skadet seg, så ungene har vært lengre hjemme.
Har vært i Tyrkia, på fjellet, besøkt familie, gått fjellturer og pusset opp kjøkkenet.
Hvordan går det med mannen nå?

Vært en nydelig ferie :) 2 uker i Spania, en uke på fjellet, fikk noen strand dager hjemme, og hatt noen regndager i lekeland :)

Samboer hadde nettop tre uker. Vi var med min familie i to av dem, og på hytta og hjemme den siste uka. Helt topp

en uke i Danmark (regn og kaldt.men gøy for ungene likevel)
en uke hos min mor med blåbærplukking og krabbefisking
en uke i Oslo der vi bada og sola oss masse
en halv uke i Kristiansand m bla sabeltann-show..resten av uka hjemme for å komme oss istand til jobb igjen :)

Fin ferie,men ungene holdt på å kverke hverandre i slutten-så nå var det bra med SFO og barnehagestart :-P

Hadde en veldig fin ferie. En uke i hytte i Danmark - sånn middels vær, men koselig sted. Så to uker hjemme med helt fint vær, kos hos svigerfamilien med bading i elva og basseng og hygge i solen. :)

Fødte, gubben var hjemme i totalt 3 uker og siste uka har han vært på jobb og storebror i barnehagen.

Den har vært herlig:-). Vært på hytten til foreldrene mine i 3 uker, lillebror ble født, storebror har storkost seg med mye oppmerksomhet og kos:-). Nå er det permisjon og gubben har enda ut denne uken igjen med ferie:-)

Back
Topp