for dere med symptomer..

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
hvilke symptomer har dere å når kom de?

jeg er 6 uker + å venter bare på at kvalmen og det skal komme..

Jeg fikk kvalme i midten av uke seks, og den har ikke gått over. Jeg har bare kastet opp to ganger hittil. Og så har jeg veldig ofte smerter i forskjellige deler av mageregionen...

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg fikk kvalme i midten av uke seks, og den har ikke gått over. Jeg har bare kastet opp to ganger hittil. Og så har jeg veldig ofte smerter i forskjellige deler av mageregionen...

Nå er jeg 7+6.

jeg har ømme bryster og er tidvis sinnsykt trøtt, er bare 5 uker.. har også vondt i korsryggen og d har jeg da ikke hatt siden jeg jobbet i pleien eller var gravid :/ krysser alt jeg har for at bekkenløsninga ikke melder sin ankomst med så lite hormoner i kroppen. da kan jeg abre grue meg til fortsettelsen ..

jeg har ømme bryster og er tidvis sinnsykt trøtt, er bare 5 uker.. har også vondt i korsryggen og d har jeg da ikke hatt siden jeg jobbet i pleien eller var gravid :/ krysser alt jeg har for at bekkenløsninga ikke melder sin ankomst med så lite hormoner i kroppen. da kan jeg abre grue meg til fortsettelsen ..
huff ja den bekkenløsninga er no drit.. hadde det med begge unga å håper jeg slipper det denne gangen.. jeg gikk på krykker fra jeg var 4 uker på vei med førstemann og fikk beskjed om å begynne med krykker med nr 2 også men det gadd jeg ikke så jeg gikk bare å vagget :P

Jeg fikk symptomer veldig tidlig, ca uke 4-5 så merket jeg at jeg ble fortere sulten, mye mer trøtt, hadde stikkninger i magen og veldig følsomme brystvorter. Tenkte at det kanskje var greit å ta en test, for vi skulle jo søke om prøverørs noen dager senere. Det slapp vi, ettersom at vi hadde 6 positive tester :-D

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde også symptomer relativt tidlig. Begynte med å være sliten, ømme pupper, dårlig mage, litt småkvalm og kald.
Kvalmen slo inn for fult i uke 6-7!

I uke 3 og 4 hadde jeg mye ligamentsmerter. I uke 6 ble jeg trøtt som en strømpe! Mot uke 7 kom småkvalmen. Er nå i uke 8 og er uggen og trøtt stort sett hele dagen, og har gått opp en størrelse i bh.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble tidlig kvalm. Vi snakker i uke 5 eller noe. 4+ ettelleranna. Puppene ble øme før det. Og smertene i magen/livmor har holdt på siden før positiv test omtrent :P Og sliten har jeg vært i flere uker. Nå er jeg 7+5

-Taster fra appen-

Jeg hadde og har enda ekstreeeemt vonde pupper, derfor jeg tok en test. Og så har jeg en klump i magen med "ingenting" og så blir jeg bilsyk :P sitter på bussen nå til jobb og prøver å ikke spy ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sultenkvalmfølelsen kom allerede i 3, testet positivt 4+1. Kvalmen utviklet seg til det verre uke for uke. Forrige uke var jeg hjemme 2 dager fra jobb pga kvalmen. Denne uken startet med omgangssyken, så det gjorde jo ikke ting bedre. Er 8+5 nå, gleder meg til kvalmen slipper taket! Regner med det kommer til å sitte i noen uker til...

Puppevondten starta ved eggløsningstider, og har bare fortsatt. Har gått opp 2 str i bh...
Svimmelheten slo inn en uke etter eggløsning og ga seg ikke før jeg var i uke 5.
Kvalmen slo inn i uke 5. Trøttheten har vært i flere uuuuker. Zzzzzz....

Jeg hadde veldig mye mensenmurringer, ømme pupper og vondt i magen dagene etter jeg tok test. Var da i midten av uke 3. Før dette hadde jeg ekstrem hodepine og har det til tider fremdeles. Første dag i uke 4 var nesten alt av symptomer borte bortsett fra ømme pupper. Jeg er nå i uke 5 og er ekstremt trøtt og sliten og har smerter/stikninger i magen/sidene. Jeg blir så redd av de smertene i magen i tillegg til at jeg ikke er kvalm i det hele tatt. Er så redd for at det kan være utenfor livmoren.

Jeg hadde veldig mye mensenmurringer, ømme pupper og vondt i magen dagene etter jeg tok test. Var da i midten av uke 3. Før dette hadde jeg ekstrem hodepine og har det til tider fremdeles. Første dag i uke 4 var nesten alt av symptomer borte bortsett fra ømme pupper. Jeg er nå i uke 5 og er ekstremt trøtt og sliten og har smerter/stikninger i magen/sidene. Jeg blir så redd av de smertene i magen i tillegg til at jeg ikke er kvalm i det hele tatt. Er så redd for at det kan være utenfor livmoren.

Tror ikke man får positiv test hvis det er utenfor livmoren:)

Tror ikke man får positiv test hvis det er utenfor livmoren:)

Eller? Nå ble jeg usikker:P

Jo, jeg tok feil:/

Jeg drømte om kinamat. Da lukta jeg lunta for det gjorde jeg i det første svangerskapet også... :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jo, jeg tok feil:/

Ja det er akkurat det man gjør. Og når jeg skulle bestille tidlig ultralyd i dag er det ikke ledig før i slutten av april. Herre min hatt. Tror jeg må ta en telefon til legen i morgen.

Har alltid kalde bein, så natta før jeg testa meg, var jeg skikkelig varm på beina. Ble det sist jeg var gravid også :) Så fikk jeg eksem på foten og kneet, som jeg også fikk sist gang.. Men jeg hadde allikevel ikke trua på positiv test( prøvd i 4-5 år) .. Så jeg tenkte å ta den siden mensen hadde uteblitt i over 14 dager, som pleier å være "normalt" på meg.. Hehe :) men fikk da rett til slutt! :) Bare krysser alt for at spira sitter :)

Idag, 7+6 føler jeg et skikkelig nedpress. Kjennes tung ut nederst på magen liksom! Ikke langt fra blæra. Merkelig følelse..

-Taster fra appen-

Back
Topp