Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg 7+6.Jeg fikk kvalme i midten av uke seks, og den har ikke gått over. Jeg har bare kastet opp to ganger hittil. Og så har jeg veldig ofte smerter i forskjellige deler av mageregionen...
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
huff ja den bekkenløsninga er no drit.. hadde det med begge unga å håper jeg slipper det denne gangen.. jeg gikk på krykker fra jeg var 4 uker på vei med førstemann og fikk beskjed om å begynne med krykker med nr 2 også men det gadd jeg ikke så jeg gikk bare å vaggetjeg har ømme bryster og er tidvis sinnsykt trøtt, er bare 5 uker.. har også vondt i korsryggen og d har jeg da ikke hatt siden jeg jobbet i pleien eller var gravid :/ krysser alt jeg har for at bekkenløsninga ikke melder sin ankomst med så lite hormoner i kroppen. da kan jeg abre grue meg til fortsettelsen ..
Tror ikke man får positiv test hvis det er utenfor livmorenJeg hadde veldig mye mensenmurringer, ømme pupper og vondt i magen dagene etter jeg tok test. Var da i midten av uke 3. Før dette hadde jeg ekstrem hodepine og har det til tider fremdeles. Første dag i uke 4 var nesten alt av symptomer borte bortsett fra ømme pupper. Jeg er nå i uke 5 og er ekstremt trøtt og sliten og har smerter/stikninger i magen/sidene. Jeg blir så redd av de smertene i magen i tillegg til at jeg ikke er kvalm i det hele tatt. Er så redd for at det kan være utenfor livmoren.
Sent from my iPhone using BV Forum
Eller? Nå ble jeg usikkerTror ikke man får positiv test hvis det er utenfor livmoren
Sent from my iPad using BV Forum
Ja det er akkurat det man gjør. Og når jeg skulle bestille tidlig ultralyd i dag er det ikke ledig før i slutten av april. Herre min hatt. Tror jeg må ta en telefon til legen i morgen.Jo, jeg tok feil:/
Sent from my iPad using BV Forum