For dem som ikke har opplevd SA ol.

Cindrella

Forelsket i forumet
Ja som tittelen sier. Er utrolig trist å høre om så mange som mister barna/ spirene. Men jeg lurer på om det er flere her som aldri har opplevd noe sånt??

Har selv vært gravid to ganger og den første er 1,5 år den andre er en spire på 9 uker.. Kan jo ikke noe annet enn å gå å føle meg for heldig og vente på min SA liksom. Flere som har det slik?

Aldri hatt, vært heldig slik.
Men har en regel mot å tenke negativt når testen først er positiv. Dessverre har jeg leger som er pessimister.

Har heldigvis aldrig opplevd å miste nei! Utrolig takknemmelig for de barna jeg har<3

Jeg er gravid for fjerde gang og venter mitt fjerde barn så jeg er dyp takknemlig for at jeg aldri har opplevd det *bankibordet*.

Jeg er nå gravid for tredje gang og aldri mistet (som jeg vet om). Var på ul i dag og hun sa at nå var risikoen for sa nesten helt borte og mente jeg var 11+6. Så da blir det baby denne gangen også ser det ut til:) Men, etter ul sa Gyn at statistisk skulle jeg jo ha mistet denne siden en av tre graviditeter ender i sa/ma. Men noen var jo heldige og opplevde det aldri og andre opplevde flere. Så livet er ikke alltid rettferdig og er så evig takknemlig for mine tre små mirakler<3

Jeg er nå gravid for tredje gang og aldri mistet (som jeg vet om). Var på ul i dag og hun sa at nå var risikoen for sa nesten helt borte og mente jeg var 11+6. Så da blir det baby denne gangen også ser det ut til:) Men, etter ul sa Gyn at statistisk skulle jeg jo ha mistet denne siden en av tre graviditeter ender i sa/ma. Men noen var jo heldige og opplevde det aldri og andre opplevde flere. Så livet er ikke alltid rettferdig og er så evig takknemlig for mine tre små mirakler<3

Viste ikke det, da passer jeg fint inn i statestikken, mistet min tredje (veldig tidlig og udramatisk), satser på at denne holder seg i magen til den er klar for å komme ut :)

Har opplevd det en gang i uke 5. Hadde jeg ikke testet dagen før jeg begynte å blø så hadde jeg trodd at det var mensen. Så det er godt mulig at mange har mistet uten å vite om det fordi det skjer så tidlig at en ikke mistenker graviditet en gang. Og det er slettes ikke slik at alle mister minst 2 ganger i løpet av livet - all statistikk er tatt som et gjennomsnitt av maaaaaange tilfeller og der er det naturlig at noen trekker snittet veeeeldig mye opp hvis de feks har hatt mange aborter selv.

Jeg venter nr 3 og har bare vært gravid tre ganger. Priser meg lykkelig for at jeg har vært så heldig, og krysser fingrene for at det går bra med lilleknøtt i magen :)

Det var godt å høre jenter ;)

Venter Nr 2 og har aldri mistet *bankibordet*

Venter nr to, og har ikke opplevd å miste. Bank i bordet!... Veldig takknemlig..

Back
Topp