Buffeluremamma
Forumet er livet
Jeg kjeder meg bånn i bøtta og har dårlig humor i kveld.
Entertain me anyone?
Jau jau
Entertain me anyone?
Jau jau
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: XOXO
ORIGINAL: nybolleiovnen
En høne og ett egg ligger i en seng. Egget ligger med ryggen mot høna og ser furten ut. Høna smiler fornøyd, strekker seg og tenner en røyk. Ja ja sier høna....da fikk vi svar på DET spørsmålet...
[8D]
ORIGINAL: nybolleiovnenEn høne og ett egg ligger i en seng. Egget ligger med ryggen mot høna og ser furten ut. Høna smiler fornøyd, strekker seg og tenner en røyk. Ja ja sier høna....da fikk vi svar på DET spørsmålet...

ORIGINAL: Miriel
ORIGINAL: nybolleiovnenEn høne og ett egg ligger i en seng. Egget ligger med ryggen mot høna og ser furten ut. Høna smiler fornøyd, strekker seg og tenner en røyk. Ja ja sier høna....da fikk vi svar på DET spørsmålet...
[8D]

ORIGINAL: dommett
jeg kjenner meg litt smårar i kveld..er busdagen min..og hatt en fin da. men skulle så gjerne gjort noe litt romantisk [&o] men her sitter vi...med lille skønne tulle som sover oppe da men skulle gjerne hatt barnevakt
En høne og ett egg ligger i en seng. Egget ligger med ryggen mot høna og ser furten ut. Høna smiler fornøyd, strekker seg og tenner en røyk. Ja ja sier høna....da fikk vi svar på DET spørsmålet...
[8D]
ORIGINAL: Pluggensen
[8D]
HAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH!![:D]