For de som lurer...

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Så får jeg nå negative graviditetstester! IKM var 12... Og den har fremdeles ikke kommet! Jeg er forvirret:-p Men i og med at testene viser negativt, kan jeg nok si takk for meg:-) Ønsker alle lykke til videre<3

Det var trist! Håper det klaffer igjen snarlig :)

Ja, kjenner jeg er litt lei meg:-( Men takk for hyggelig omtanke:-)

Hvorfor ikke ta en blod prøve? Sist slo det ikke ut positiv før i uke 7ca på meg. Alltid kunne testet meg på dagen eg forventa mens før.

Hør på Veslemøy, prøv med blodprøve :)

Ja, kanskje jeg skal gjøre det!:-) Har begynt å tenke at jeg ikke er gravid nå! Men ingen mensen er på plass foreløbig!:-)

Syns det er veldig snodig. Ingen tegn på graviditet heller? Vært mye stresset eller spist lite i det siste? du må jo sjekke dette hos legen..

Så får jeg nå negative graviditetstester! IKM var 12... Og den har fremdeles ikke kommet! Jeg er forvirret:-p Men i og med at testene viser negativt, kan jeg nok si takk for meg:-) Ønsker alle lykke til videre<3

Hei hei. Har du hatt positiv test og nå er den plutselig negativ uten noen blødninger?

Håper alt ordner seg for deg!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har hatt positiv, negativ, positiv og negativ! Når jeg har tatt digital så står det ikke gravid.. Merkelig! Litt stresset har jeg vært! Men mensen pleier å komme selvom jeg er stresset..

Jeg har hatt positiv, negativ, positiv og negativ! Når jeg har tatt digital så står det ikke gravid.. Merkelig! Litt stresset har jeg vært! Men mensen pleier å komme selvom jeg er stresset..

Det var veldig merkelig ja. Håper uansett alt ordner seg for deg og at mens uteblir. Masse lykke til!!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Takk<3

Back
Topp