For de som har vært i KRETA

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Platanias , Gerani eller Agia Marina...
Hvem hotell bodde dere på ?
Var dere fornøyd?
Barnevennlig?
Dyrt? Billig?
Ville dere bodd der igjen?
Nærme stranden?

Vi har var en uke på certe paradise i Platanias. Var veldig fornøyde, fin med basenget nærme stranda. God mat og bra underholding på kvelden.
Hadde med oss snuppa på 2 1/2 år, ho stor koste seg.

Har vert i Platanias! :-) Det var helt fantastisk der! Jeg var der i fjor med min søster å våres skjønne små (begge var 9 mnd da) Eneste var at det var veldig smale gater der! så ville hatt med en liten vogn! Husker ikke helt hva hotellet heter, men det var mangen flotte hotell der! Vi tok bussen den ene dagen til Gerani! Der var det helt ØDE! ikke reis dit!

***COLA*** skrev:
Har vert i Platanias! :-) Det var helt fantastisk der! Jeg var der i fjor med min søster å våres skjønne små (begge var 9 mnd da) Eneste var at det var veldig smale gater der! så ville hatt med en liten vogn! Husker ikke helt hva hotellet heter, men det var mangen flotte hotell der! Vi tok bussen den ene dagen til Gerani! Der var det helt ØDE! ikke reis dit!

Vi har vært alle stedene Både Platanias Agia Marina og Gerani.. Er øde i gerani men finnes mange  fine steder der også men mer lokale der :P

Vi bodde på et 5 stjernes hotel i Germani, på stranden. Det var kjempelekkert der..men utenfor hotellet var det ikke noe å by på, og det var ikke gåavstand til Platanias....tok taxi (3-4 min å kjøre) Men synes Platanias var skuffende og jeg da...ville heller tatt turen et annet sted enn Kreta...(det området der hvertfall)

jealie28 skrev:
Vi bodde på et 5 stjernes hotel i Germani, på stranden. Det var kjempelekkert der..men utenfor hotellet var det ikke noe å by på, og det var ikke gåavstand til Platanias....tok taxi (3-4 min å kjøre) Men synes Platanias var skuffende og jeg da...ville heller tatt turen et annet sted enn Kreta...(det området der hvertfall)

Vi er veldig glad i Platanias, synyes det er veldig koselig der , og v i har vært der 4 ganger både platanias gerani og agia Marina. Men hotellene er vi ikke så kjent med...
Hva het hotellet i Gerani? Vi har alltid leiebil så kommer oss mye rundt <3

Naboene har akkurat kommet hjem fra Kreta...de var fornøyde, MEN det er MASSE mygg der nå!!! Mannen i huset hadde fått over 50 myggstikk den ene kveldne (i ansiktet og på skallen).

Vi har vært på Gran Canaria. Supert og billig :)

platanias er supert synes jeg :)
vi har vært på Alkionides som er et lite familiehotel med kjempe hyggelige ansatte også ligger det på stranda .
har vært på Rita Suites også, større hotell med større basseng, men også et kjempekoslig familiehotell

Vi bodde på dette hotellet http://no.hotels.com/ho217929/porto-platanias-beach-resort-spa-crete-hellas/#description

Har veldig lyst å reise tilbake, og da blir det samme hotellet ja! Var helt fantastisk. Lå nede ved stranden. Veldig barnevennlig samtidig som det var veldig romantisk..! Men det har en ny og en gammel del. Vi bodde i den nye delen så vet ikke hvordan rommene i den gamle delen er. Utvendig var det ihvertfall upåklagelig.

vi har vært på kreta en gang, i platanias, bodde på indgo mare hotellet, som ligger helt på stranden, baren/restauranten og basseng området ligger nesten helt på stranden, bare noen trappetrinn ned til stranden. vi likte oss veldig godt der!! eneste minuset var at det var gratis solsenger bare ved bassenget, (og der var bare type 8 solsenger eller noe sånt, så alle prøvde å få de som var gratis...) men uten om det så har jeg ingenting negativt å si om plassen :-)

Vi var i Platanias nå i juni..

Bodde på Blue atlanticCaldera Bay, fantstisk hotell helt nede ved stranden.

Vi leide en 3 roms leilighet med eget basseng, anbefales om man har noen kroner ekstra å legge i. Hadde stor veranda rett på utsia stua der vi tilbragte mesteparten av dagen. Kunne bare rusle opp trappa for å kjøle oss ned. Var også veldig greit når lille skulle sove. Sov på det meste 3 timer i strekk midt på dagen, da lå mor på solsenga ved siden av det lille bassenget. Herlig:)

Gikk litt turer ned til de andre basengene og lekeplassen med lille på 20mnd. Men blei ganske varm i toppen av å følge henne rundt. Da var det deilig å ta med seg en is og bare slippe henne løs på verandaen i leiligheten. Der storkosa hun seg med litt leker og å stå å se på de få bilene som susa forbi nede på gata, før hun var klar for en dukkert igjen:)

Back
Topp