For de som bor i Trondheim, hjelp meg litt

*Trønderpia*

Glad i forumet
Dette med barneutstyrsbutikkene, går helt i surr for meg.

Lade: hva er der nå/skal bli?? sist jeg var der var det barnas hus og reflex...

Tiller: hva er der/skal bli??

Både på Lade og Tiller er det Barnas Hus. Men jeg her om dagen på skiltet på tidligere Reflex på Tiller, der sto det Barnas Beste!? Det var jo det det ble kalt før? Skal det tilbake til det, eller hva?

Hvordam det blir på tiller vet jeg ikke, men på lade flytter reflex over på barnas hus... Reflex-kjeden har kjøpt opp barnas hus...

ORIGINAL: Monsoon

Hvordam det blir på tiller vet jeg ikke, men på lade flytter reflex over på barnas hus... Reflex-kjeden har kjøpt opp barnas hus...

Skjønner ikke hvorfor de flytter over til barnas hus og ikke omvendt, reflex butikken på lade var jo så fin og oversiktlig. Beste barnebutikken jeg har vært på[:)]

ORIGINAL: *bixit*

ORIGINAL: Monsoon

Skjønner ikke hvorfor de flytter over til barnas hus og ikke omvendt, reflex butikken på lade var jo så fin og oversiktlig. Beste barnebutikken jeg har vært på[:)]

tror det hadde med lengde leiekontrakter å gjøre. Billigere å legge ned reflex.

Tror reflex tiller og reflex lade flyter over på barnas hus på de plassene. Reflex tiller het barnas beste før, og alle skiltene var ikke helt borte. Men skulle dem åpne igjen så er jo det positivt, men tror ikke det.

Hmmm...jeg trodde det var barnas hus som hadde kjøpt opp reflex[:-]nei, ikke vet jeg. Men det jeg vet er at reflex på tiller(barnas beste står det på skiltet i disse dager)skal inn på barnas hus. Og da jeg var og handlet der om dagen sto det "Barnas Verden" på kvitteringen....kanskje det er det nye navnet?I don`t know!

Back
Topp