For dårlig stigning???

DisneyLover

Forelsket i forumet
img_9062-jpg.219340
er 16 dpo i dag, tror eggløsning var litt senere enn forventet så mulig dpo er kortere. Testen har følsomhet på 25ml/u den første er tatt 13 dpo, så 14 dpo og den nederste er fra i dag, 16 dpo. Ikke tørr enda, men synes det ikke har vært noe signing side. Forrige test, dårlig tegn, flere som har vært borti det samme og gått bra/dårlig??? Urinprøven var mye lysere denne gangen enn for to dager siden, vet ikke om det har noe å si?
 
Jeg kan dele min erfaring. Jeg opplevde det samme da jeg dessverre mistet. Strekene mine var veldig svake og steg veldig tregt. Dette ga meg en veldig dårlig følelse da jeg husket fra mitt forrige svangerskap at strekene ble sterkere mye fortere. Jeg hadde da en ma i uke 9, der fosteret hadde sluttet og utvikle seg på ett veldig tidlig tidspunkt. Men som du sier så kan eggløsning ha kommet senere, og noen produserer HCG sent så det trenger absolutt ikke være noe galt :)
 
Første graviditet testet jeg ikke ofte, så har ikke sammenligningsgrunnlag! :( hater at ting bare ikke kan gå perfekt så jeg kan slippe å være urolig
 
Kan være en dårlig test. Det skjer i blant.
 
Jeg sniker :) fikk sterk strek 16 dpo og myye svakere strek 18 dpo... :p uke 25 nå :) testene er litt tilfeldig, noen av de er dårlige
 
Test en nå, jeg fikk sterkere senere på dagen enn på morgenurin. Opplevde samme som deg . Er 13+1 i dag og så min lille på ul i dag, så alt er bra :)
 
Test en nå, jeg fikk sterkere senere på dagen enn på morgenurin. Opplevde samme som deg . Er 13+1 i dag og så min lille på ul i dag, så alt er bra :)
Har ikke flere av de testene igjen, men bestilte noen fler i dag så håper de er her i morgen eller lørdag, hadde egentlig bare tenkt til å ta den her og så roe ned på testingen, men nå blir ikke det noe av ;) tusen takk for svar alle sammen!
 
Sniker fra juniforum :) Her mistet jeg dessverre i uke 5 en gang, da hadde ikke hcg steget noe på tre dager. Dra til legen slik at legen får målt nøyaktig stigning, da kan det undersøkes om det er "riktig" stigning. Det trenger absolutt ikke å være noe galt. Men bedre å dra til legen, og få et mer presist svar enn å se på streker :)
 
img_9062-jpg.219340
er 16 dpo i dag, tror eggløsning var litt senere enn forventet så mulig dpo er kortere. Testen har følsomhet på 25ml/u den første er tatt 13 dpo, så 14 dpo og den nederste er fra i dag, 16 dpo. Ikke tørr enda, men synes det ikke har vært noe signing side. Forrige test, dårlig tegn, flere som har vært borti det samme og gått bra/dårlig??? Urinprøven var mye lysere denne gangen enn for to dager siden, vet ikke om det har noe å si?
Pluss at det er jo en sterkere stre på alle tre testene. Sammenligner du øverste/nederste er det jo helt klart noe som har skjedd. Stigning av hcg er veldig individuelt også. :)
 
Ja, tenkte å dra til legen på mandag for å få målt, han er på ferie selvfølgelig så må vente til neste uke :(
 
HCG målt til 5 i går, så da er det over for denne gang også
 
de testene kan være slik her i flere dager....uten at d betyr noe galt. har hatt like svake tester i 2 dager og tok i går en digital-negativ. i dag viste digital 1-2
 
Back
Topp