For dåke som kan trening?

Du kan trene så raskt su føler deg i stand til det, hehe! Kommer jo an på hvor mye man har spist osv.. Jeg liker å vente i en time iallefall.

Du ikke bare kan, men bør spise noe etter trening. Gjerne en banan eller noe med en gang, også et måltid litt senere.

ORIGINAL: fairy

Du kan trene så raskt su føler deg i stand til det, hehe! Kommer jo an på hvor mye man har spist osv.. Jeg liker å vente i en time iallefall.

Du ikke bare kan, men bør spise noe etter trening. Gjerne en banan eller noe med en gang, også et måltid litt senere.

Thank u!![:D]

Husk å spise noe proteinrikt før eller etter trening, ellers har ikke kroppen noe å bygge muskelfibre av, og du risikerer å gå ned i muskelmasse.

Jeg pleier å vente i alle fall 2 timer. Får så lett sting og det er ikke så behagelig når man er midt i en spinningtime... [&:]
Det beste for sånne vanlige "treningsfolk" er å tilpasse måltidene etter treningen. Altså spise et par timer før du skal trene, trene (blir jo ofte en time eller litt mer), så når man kommer hjem er det jo tid for å spise igjen. Man skal jo spise ca hver 3.time så. (Er dette hun Kari Jaqcuesson sier i alle fall)

Back
Topp