For barnsling til en 5-6 åring?

M-40327541

Flørter med forumet
Tenkte jeg skulle kjøpe en buss som kan trekkes tilbake og kjøre rett frem med lys på til nevøen. Han begynner på skolen i august. Er det for barnslig?

Kommer helt an på seksåringen. Jeg vil ikke si at noe er for *barnslig* for en seksåring sånn sett, men at det handler om interesser. Jeg tror ikke femåringen min (jente) ville vært interessert, men en annen femåring (gutt) jeg vet om, ville antagelig synes den var veldig gøy. :)

Kommer helt an på seksåringen. Jeg vil ikke si at noe er for *barnslig* for en seksåring sånn sett, men at det handler om interesser. Jeg tror ikke femåringen min (jente) ville vært interessert, men en annen femåring (gutt) jeg vet om, ville antagelig synes den var veldig gøy. :)
Takk. Da tror jeg det blir bra

Hadde ikke hvert noe for min på samme alder, men barn er veldig forskjellige, så om du tror han vil like den, ville jeg gjort det.

Min snart 5-åring leker ikke så mye med biler, men det er jo så individuelt! Spør foreldrene hva han liker :)

Veldig individuelt . Min eldste lekte lenge med biler og leker en idag til tider. Mens minste han er 6 år og aldri vart intressert i biler. Så jeg vil si du kjenner barnet best og gjør det du føler er best

Som flere er skriver veldig individuelt. Mine på 5 og 6 år er verken interessert i biler eller leker som går av seg selv så ikke vært noe her, men det betyr ikke at det er en dårlig gave i ditt tilfelle. Ville spurt foreldrene hva barnet liker

Back
Topp