For aller siste gang..

Wonderella

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er såååå lei nå, men vet at jeg aldri mer skal oppleve dette. Vet også at jeg veldig snart kommer til å savne denne bobla, sparkene, og magen. Så jeg lurer på om alle kan skrive en positiv ting ved å være gravid. Enten noe fint fra dette svangerskapet, eller tidligere:) Vil så gjerne prøve å nyte de siste ukene. Kanskje det er noen andre som trenger et annet fokus også :) Det første jeg kommer på er følelsen av de aller første sparkene. Syntes også det er magisk når storesøsknene snakker/koser med magen ❤️

Bevegelsene fra babyen, båndet kun du og babyen har, flott hår/sterke negler, alt man slipper unna med (hehe), spenningen rundt hvem som er der inne, vidunderet det er å ha laget et nytt menneske! :D

(Jeg vet akkurat hvordan du har det. ;) )

Så mange fine ting dere skriver ❤️ Horomonella her står med tårer i øynene :)

Holdt på å skrive at det er tidsbegrenset ;) men endret meg til første ultralyden :)

Enig i det mange skriver! Jeg er litt ekstra stolt over magen når vi er ute blandt folk. Føler meg så heldig og takknemlig som får bære frem et barn:Heartpink

At man faktisk er i stand til å bli gravid og bære frem et liv. Er jo mange som ville gitt høyrearmen for den muligheten så i bunn og grunn er vi utrolig privilegerte :) Og som nevnt her- slippe mensen :p
Amen :) Føler meg som verdens heldigste!! Følelsen når nurket ligger på brystet for aller første gang går ikke å beskrive ❤️

Elsker å føle at jeg allerede har ett forhold til min lille, og følelsen av å glede seg så mye at man nesten sprekker! Synes også det er så fint å stelle i stand til hun kommer, og ordne barnerom og kjøpe inn diverse.. Kan nesten ikke vente til hun kommer, men synes samtidig det er trist at det snart er over..

Se to blå streker, dele med mannen at du har fått to blå streker og se hans glede, og kjenne spenningen over hvem som er i magen, Se lille på Ul for første gang, høre hjerte for første gang, få suss/klem/stryk på magen av spendte søsken, høre iveren til større søsken når de gleder seg over lille i magen, og snakker til den, kjenne livet i magen, se gleden til familie/venner når du sier du venter en liten.
Jeg liker også følelsen av å kjenne at Lille kommer ut når jeg har gjort en god føde innsats også får skatten på magen hud mot hud. Også hvor rørt jeg, og ikke minst mannen blir over lille mirakel som har kommet til verden for å bli med oss hjem og få massevis av kjærlighet fra oss, og søsknene sine, og øvrig familie/venner ♥️
Fantastisk er det også når eldre søsken møter lille for første gang og får holde og du bare ser kjærligheten stråle utav øynene deres over denne lille skapningen som de har ventet på.
Listen er lang med flere fordeler enn dette, men det er disse som står mest sentralt hos meg :D

Å nyte morgenstunden nå i sommer og virkelig sitte og kjenne på hikkingen hans som starter en halvtime etter frokost hver morgen :)

Slippe å tenke på at magen henger over bikinitruse kanten på stranda ;) slippe å holde inn magen :)
Kjenne spark, noe å glede seg til :)

Back
Topp