For aller siste gang....

~Tintus~

Gift med forumet
har vi vært i Trondheim for prøverør. Fikk satt inn det siste fryseegget for en uke siden. Kjenner jeg er utrolig sliten av dette, så er veldig glad for at det er siste gangen vi skal igjennom dette her.

Så om 1 uke vet jeg om jeg er gravid igjen. [;)]

åh, jeg skal krysse alt jeg har for dere!
kan ikke engang forestille meg hvordan dette er for dere[&o]

håperhåperhåper det ordner seg for dere[:)]

ORIGINAL: *milo*

åh, jeg skal krysse alt jeg har for dere!
kan ikke engang forestille meg hvordan dette er for dere[&o]

håperhåperhåper det ordner seg for dere[:)]

Tusen takk for det! [:)]

Nå har vi holdt på med dette i årevis. Jeg nærmer meg 34 år, så jeg merker at dette får være nok.[;)] Så uansett resultat, så har vi fått en nydelig datter som vi er evig takknemlig for![:)]

Krysser fingre og tær for at dette blir en positiv opplevelse for dere[:)]

Håper det går bra denne gangen! Skal krysse fingrene for dere! [:)]

Skal krysse alt jeg har Lene,håper så grådig på at det klaffer denne gangen.
Klarer ikke sette meg inn i situsasjonen på hva dere går igejnnom må være veldig,tøft.
Dere er tøffe som orker å gå igjennom noe sånt.

Klem klem

krysser alt for at det har satt seg denne gangen![:D]

Ber om at det må gå bra denne gang[:)]

Mange tanker sendes din vei, krysser alt jeg har for at det sitter en liten spire denne gangen<3

Jeg er LITT hormonell for tiden, sååå..[:(][:(]
Har ikke vært gjennom den prosessen, og kan vel uansett hvor mye jeg prøver ikke sette meg inn i hvordan det må være...men fy så tøft det må være..[&o]
Krysser rett og slett alt jeg har for at det klaffer for dere nå!!! Maaaaaaaasse lykke til!!!

Masse lykke til! Krysser fingre og tær for dere!

Masse lykke til, krysser alt jeg har for dere!

ORIGINAL: ¤Lykketrollmor¤

Masse masse lykke til! Her krysses alt som krysses kan for at Hannah skal få bli storesøster i 2011.[:)]

Masse masse lykke til... En utrolig slitsom reise, og jeg krysser fingrene for at det største skjer... Mange gode tanker sendes til dere, måtte neste uke gå fort forbi.

God klem!!!

lykke lykke til!![:)][:)]

Tusen takk alle sammen!

Hadde en sniktesting i dag tidlig. Negativ... 4 dager for tidlig, så i teorien så er det fortsatt håp, men er ikke noen optimist kjenner jeg....

uff så vanskelig dette må være[&o]
jeg krysser fortsatt fingrene jeg jeg testet negativt en stund jeg før testen ble positiv da jeg hadde ikm og ventet lillebror[;)]

Back
Topp