For aller første gang

Jeg har det litt likt. Jeg har hatt murring, stikking og "en følelse" i flere dager - jeg får aldri murringer før TR allerede er på plass. Jeg pleier heller ikke ha symptomer i DPO-land og det gjør helt klart fallhøyden større! Jeg håper også men prøver å forberede meg på at det ikke er noe. Det er vanskelig!

Håper virkelig magefølelsen din stemmer ❤ Gleder meg til fredag og testing, dette er spennende! :D

Takk for ord! Godt å høre at vi er flere i samme båt:Heartred Vi får holde hverandre oppdatert om hvordan det går videre, for det blir helt klart noen spennende dager videre!:wideyed:
 
Så hyggelig at du legger igjen gode tanker :Heartred Veldig spent, så de neste dagene kommer til å snegle seg avgårde! Har så lyst til å bare ta en test men skal jeg vente så skal jeg vente :hilarious: Dumt å få tidlige håp hvis det likevel ikke blir noe av.

Å smøre seg med tålmodighet er ikke alltid bare bare. Spesielt når det er snakk om testing[emoji38] Men nå er snart denne dagen over, ny dag står for tur. Vipps så er testedagen der[emoji108]
 
PP3 - cd 18/8dpo?
Det verker og murrer fremdeles men kanskje ikke like mye som i går. Kom nettopp hjem fra jobb og gikk på do og fikk masse slim på papiret! Sorry for tmi men det var ingenting i trusa men ganske mye på papiret av typen seigt men flytende hvis det gir mening :hilarious: ble så overrasket da jeg ikke har hatt noe slim å snakke om denne pp:wideyed:
Er det normalt nå? Kan vel ikke være el når jeg kun har fem dager igjen av syklusen:confused:
 
IMG_2729.PNG Legger med dagens graf. Små endringer og holder seg ganske jevn. Begynner å få inn tempe-rutinene nå :woot:
 
PP3 - cd 18/8dpo?
Det verker og murrer fremdeles men kanskje ikke like mye som i går. Kom nettopp hjem fra jobb og gikk på do og fikk masse slim på papiret! Sorry for tmi men det var ingenting i trusa men ganske mye på papiret av typen seigt men flytende hvis det gir mening :hilarious: ble så overrasket da jeg ikke har hatt noe slim å snakke om denne pp:wideyed:
Er det normalt nå? Kan vel ikke være el når jeg kun har fem dager igjen av syklusen:confused:

Jeg mener jeg har lest at man kan få mye slim når man er blitt gravid. Og etter hvert så går det over til mer "lotion hvit" utflod[emoji85] krysser fingrene for deg[emoji1360]
 
Heia heia! :D nå skal du teste? Jeg hadde maaasse utflod før ikm sist jeg var gravid :D
 
Heia heia! :D nå skal du teste? Jeg hadde maaasse utflod før ikm sist jeg var gravid :D
Takk for heiing :happy: jeg har egentlig lyst til å teste nå men er så usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er så hadde liksom tenkt å vente til helga:p
Kan jo håpe det er et godt tegn da!
 
Takk for heiing :happy: jeg har egentlig lyst til å teste nå men er så usikker på hvor mange dpo jeg egentlig er så hadde liksom tenkt å vente til helga:p
Kan jo håpe det er et godt tegn da!

Åååå jeg er spent!
Hva om du tar en test i morgen tidlig da? Da er det jo neeesten helg og du får brukt morgenurin! :D
 
Åååå jeg er spent!
Hva om du tar en test i morgen tidlig da? Da er det jo neeesten helg og du får brukt morgenurin! :D
Hihi ja det går jo ann:p veldig spent jeg og! men jeg endte opp med å ta en test nå, måtte bare!:rolleyes:helt blenda ikke et bittelite hint engang men det er jo tidlig og på kveldsurin så tar en ny en på lørdag morgen tenker jeg ;)
 
IMG_2731.JPG IMG_2731.JPG Må krype til korset og innrømme at det ble en test:angelic: men lite å skryte om her! Blir ny i helgen på morgenurin.
 
PP3 - cd 18/8dpo?
Det verker og murrer fremdeles men kanskje ikke like mye som i går. Kom nettopp hjem fra jobb og gikk på do og fikk masse slim på papiret! Sorry for tmi men det var ingenting i trusa men ganske mye på papiret av typen seigt men flytende hvis det gir mening :hilarious: ble så overrasket da jeg ikke har hatt noe slim å snakke om denne pp:wideyed:
Er det normalt nå? Kan vel ikke være el når jeg kun har fem dager igjen av syklusen:confused:

Hihi ja det går jo ann:p veldig spent jeg og! men jeg endte opp med å ta en test nå, måtte bare!:rolleyes:helt blenda ikke et bittelite hint engang men det er jo tidlig og på kveldsurin så tar en ny en på lørdag morgen tenker jeg ;)

Var du ikke litt usikker på når/om du hadde EL? Kan det være at den har blitt veldig forsinket? Har du tatt en EL-test for sikkerhetsskyld?
 
Var du ikke litt usikker på når/om du hadde EL? Kan det være at den har blitt veldig forsinket? Har du tatt en EL-test for sikkerhetsskyld?
Har tenkt det samme :wideyed: men det rare er at det har ikke vært noe mer slim før eller etter det dobesøket..
Og jeg er kanskje litt naiv og håper at syklusen min fremdeles er like lang og da er det kun fem dager igjen, så da kan det vel ikke være el?eller kan det det?:confused: kanskje jeg tar en etterpå for å være sikker men håper virkelig ikke det er el!:sorry:
 
Har tenkt det samme :wideyed: men det rare er at det har ikke vært noe mer slim før eller etter det dobesøket..
Og jeg er kanskje litt naiv og håper at syklusen min fremdeles er like lang og da er det kun fem dager igjen, så da kan det vel ikke være el?eller kan det det?:confused: kanskje jeg tar en etterpå for å være sikker men håper virkelig ikke det er el!:sorry:

Tja, det kaan jo.. Syklusen kan forskyve seg i ny og ne av forskjellige grunner. Man vet liksom aldri med kroppen føler jeg :laughing002 Mest sannsynlig er det jo ikke det men greit å utelukke det?

Gleder meg til å følge med de neste dagene, spennende! :D
 
Tja, det kaan jo.. Syklusen kan forskyve seg i ny og ne av forskjellige grunner. Man vet liksom aldri med kroppen føler jeg :laughing002 Mest sannsynlig er det jo ikke det men greit å utelukke det?

Gleder meg til å følge med de neste dagene, spennende! :D
Mm. Er det jeg vet og ønsker meg så veldig at syklusen skal være stabil den pp her og men det er jo ingen garanti:confused: får se om jeg rekker en el test før leggetid for sikkerhetsskyld.

Koselig at du følger med :Heartred Blir spennende for oss begge! Hvordan føler du deg nå?
 
Mm. Er det jeg vet og ønsker meg så veldig at syklusen skal være stabil den pp her og men det er jo ingen garanti:confused: får se om jeg rekker en el test før leggetid for sikkerhetsskyld.

Koselig at du følger med :Heartred Blir spennende for oss begge! Hvordan føler du deg nå?

Ja, dét skjønner jeg. Håper den er stabil nå også og at det IKKE er EL! Og ikke minst at du får positiv test om et par dager :D

Jaa, veldig! Tja.. Det har vært full rulle i hele dag med et møte på jobb og ganske hektisk ellers så jeg har ikke rukket å kjenne så mye på det. Jeg har litt murringer, ellers ingenting. Prøver å forberede meg på TR så godt det går, har dessverre ikke troen lenger :(
 
Ja, dét skjønner jeg. Håper den er stabil nå også og at det IKKE er EL! Og ikke minst at du får positiv test om et par dager :D

Jaa, veldig! Tja.. Det har vært full rulle i hele dag med et møte på jobb og ganske hektisk ellers så jeg har ikke rukket å kjenne så mye på det. Jeg har litt murringer, ellers ingenting. Prøver å forberede meg på TR så godt det går, har dessverre ikke troen lenger :(
Vi får ikke gi opp håpet helt enda :Heartredpå en måte deilig å holde på med noe så man ikke får så mye tenkertid. Har kjent på samme følelse i dag fordi jeg ikke har gjort så mye etter jobb og har fått for mye tid å tenke på:oops: litt mindre tro i dag jeg og, men da får vi tenke at vi blir mindre skuffa hvis det faktisk ikke går:Heartredingenting er avgjort før tanta kommer men det er jammen tøft å vente! Tenker på deg:Heartred
 
Vi får ikke gi opp håpet helt enda :Heartredpå en måte deilig å holde på med noe så man ikke får så mye tenkertid. Har kjent på samme følelse i dag fordi jeg ikke har gjort så mye etter jobb og har fått for mye tid å tenke på:oops: litt mindre tro i dag jeg og, men da får vi tenke at vi blir mindre skuffa hvis det faktisk ikke går:Heartredingenting er avgjort før tanta kommer men det er jammen tøft å vente! Tenker på deg:Heartred

Absolutt! I går gjorde jeg ingenting etter jobb og da ble det aaltfor mye tenking :wideyed: Ja, veldig! Jeg begynner å bli fornøyd av DPO-land kjenner jeg. Vil bare ha det overstått.

Så koselig, tenker på deg også og gleeder meg til oppdateringer! ❤
 
Oppdatering pp3 cd18
Da ble det eggløsningstest for å være sikker og den var negativ som aldri før! Godt å se :) Så nå blir det senga før det er lang kursdag med jobb i morgen.
 
IMG_2732.PNG PP3 CD19 /dpo?
Tempen steg litt i igjen i dag og det er jo veldig vanskelig å tyde noe når jeg ikke har tempet hele perioden.Men tenker det er positivt så lenge den ikke faller veldig :rolleyes:
kan det være at el var rundt fredag 17. Og at jeg da er 6dpo i dag? Fredag er og den dagen ovia satte som mest fertil etter at perioden ble forskjøvet.

Hvis ikke er jeg vel 9dpo i dag. Men uansett så venter jeg jo bare på ikm på tirsdag og får ikke gjort stort mer enn det akkurat nå:p kjenner meg litt mer rolig på det i dag og tenker hverken eller egentlig. Verker fremdeles noe nedentil og i korsryggen men er mindre enn tidligere i uka. Tror mannen min har ganske store forevntninger denne pp og så blir spennende å se hva det blir til! Håper enda at gullegget har gjort jobben sin:Heartred
 
Back
Topp