For aller første gang

PP3-CD16/6dpo?
Vanskelig å ikke tenke på symptomer når man er dpo! Har hatt skikkelig tr murringer nesten sammenhengende både i går og i dag, heldigvis uten at tr har kommet. Pleier aldri å ha det før dagen før tr og nå har det verket nesten i ett.Tro om det kan være et tegn?:angelic:Håper syklusen holder seg innenfor normalen og ikke blir kortere, da jeg er helt på grensa til det som anses som normalt.
Sov dårlig i natt og har hatt hodepine innimellom i dag på jobb men det kan jo henge sammen med hverandre. Håper så veldig det klaffer denne gangen! :smiley-angelic001
Dagens graf er det vel fremdeles lite å si noe om :pIMG_2725.PNG
 
PP3 - CD17/7dpo?
Nå begynner det å bli skummelt. Forventningene mine har aldri vært høyere for om det er symptomer eller ikke så har jeg aldri hatt det sånn som dette før! Og det er med tiden på p-piller. Jeg har alltid fått murringer dagen før eller tidlig samme dag som jeg har fått tr, og nå har jeg altså hatt det sammenhengende i tre dager! Og i dag har det verket i hele området, rundt til korsryggen også, såpass at det kjennes ubehagelig å ha på stram bukse:wideyed: Verk i ryggen kan jo være fordi jeg står og går hele dagen på jobb, men murringene kan jeg ikke overse lenger. Endte med å fly innom do flere ganger på jobb da jeg var sikker på at nå hadde tanta kommet, men neida. Ikke noe å spore. Har også vært veldig varm i perioder og jeg pleier alltid å fryse, og er ganske oppblåst. Men har utfordringer med at jeg er mye oppblåst så det er nok ikke et symptom..Likte det bedre i de andre pp hvor det egentlig ikke har vært noen symptomer, for da blir ikke fallhøyden så stor! Har bare en magefølelse, men kan hende det er helt feil:oops:
Krysser alt jeg har og håper så veldig at jeg har rett så får jeg prøve å psyke meg opp til at det kan hende jeg tar helt feil.Har bestemt meg for å ikke teste før tidligst fredag. Å, som jeg ønsker meg dette barnet :Heartred ( og vet ikke om det skyldes hormoner eller engasjement men tårene kommer når jeg skriver det her.)
 
PP3 - CD17/7dpo?
Nå begynner det å bli skummelt. Forventningene mine har aldri vært høyere for om det er symptomer eller ikke så har jeg aldri hatt det sånn som dette før! Og det er med tiden på p-piller. Jeg har alltid fått murringer dagen før eller tidlig samme dag som jeg har fått tr, og nå har jeg altså hatt det sammenhengende i tre dager! Og i dag har det verket i hele området, rundt til korsryggen også, såpass at det kjennes ubehagelig å ha på stram bukse:wideyed: Verk i ryggen kan jo være fordi jeg står og går hele dagen på jobb, men murringene kan jeg ikke overse lenger. Endte med å fly innom do flere ganger på jobb da jeg var sikker på at nå hadde tanta kommet, men neida. Ikke noe å spore. Har også vært veldig varm i perioder og jeg pleier alltid å fryse, og er ganske oppblåst. Men har utfordringer med at jeg er mye oppblåst så det er nok ikke et symptom..Likte det bedre i de andre pp hvor det egentlig ikke har vært noen symptomer, for da blir ikke fallhøyden så stor! Har bare en magefølelse, men kan hende det er helt feil:oops:
Krysser alt jeg har og håper så veldig at jeg har rett så får jeg prøve å psyke meg opp til at det kan hende jeg tar helt feil.Har bestemt meg for å ikke teste før tidligst fredag. Å, som jeg ønsker meg dette barnet :Heartred ( og vet ikke om det skyldes hormoner eller engasjement men tårene kommer når jeg skriver det her.)
Håper disse symptomene dine er pga en spire! :Heartred
 
Jeg håper så inderlig det er en liten spire der inni :Heartred
 
Tusen takk, så koselig at dere er med meg :Heartred Hvordan går det med deg? :)
Går ganske bra med meg :D Har mest sannsynligvis EL i dag og trer straks inni DPO land jeg også:) Skal bli litt godt egentlig kjenner jeg :)
 
Går ganske bra med meg :D Har mest sannsynligvis EL i dag og trer straks inni DPO land jeg også:) Skal bli litt godt egentlig kjenner jeg :)
Så bra da! Happy humping :D Det skjønner jeg godt. Selv om DPO ventinga kan være lang så er det jo den fasen man venter mest på hver gang :)
 
Så bra da! Happy humping :D Det skjønner jeg godt. Selv om DPO ventinga kan være lang så er det jo den fasen man venter mest på hver gang :)
Takker :D DPO har egentlig gått fort for min del. Syntes jakten på EL er det verste egentlig. Det går treigt det! :hilarious: Men det er en spennende tid da! :)
 
Åååå så spennende å følge med! Håper det er en mini som lages inni der :D
 
Høres ut som symptomer jeg hadde veldig tidlig før jeg fikk positiv test! Håper dette går veien[emoji4][emoji254]
 
PP3 - CD17/7dpo?
Nå begynner det å bli skummelt. Forventningene mine har aldri vært høyere for om det er symptomer eller ikke så har jeg aldri hatt det sånn som dette før! Og det er med tiden på p-piller. Jeg har alltid fått murringer dagen før eller tidlig samme dag som jeg har fått tr, og nå har jeg altså hatt det sammenhengende i tre dager! Og i dag har det verket i hele området, rundt til korsryggen også, såpass at det kjennes ubehagelig å ha på stram bukse:wideyed: Verk i ryggen kan jo være fordi jeg står og går hele dagen på jobb, men murringene kan jeg ikke overse lenger. Endte med å fly innom do flere ganger på jobb da jeg var sikker på at nå hadde tanta kommet, men neida. Ikke noe å spore. Har også vært veldig varm i perioder og jeg pleier alltid å fryse, og er ganske oppblåst. Men har utfordringer med at jeg er mye oppblåst så det er nok ikke et symptom..Likte det bedre i de andre pp hvor det egentlig ikke har vært noen symptomer, for da blir ikke fallhøyden så stor! Har bare en magefølelse, men kan hende det er helt feil:oops:
Krysser alt jeg har og håper så veldig at jeg har rett så får jeg prøve å psyke meg opp til at det kan hende jeg tar helt feil.Har bestemt meg for å ikke teste før tidligst fredag. Å, som jeg ønsker meg dette barnet :Heartred ( og vet ikke om det skyldes hormoner eller engasjement men tårene kommer når jeg skriver det her.)

Jeg har det litt likt. Jeg har hatt murring, stikking og "en følelse" i flere dager - jeg får aldri murringer før TR allerede er på plass. Jeg pleier heller ikke ha symptomer i DPO-land og det gjør helt klart fallhøyden større! Jeg håper også men prøver å forberede meg på at det ikke er noe. Det er vanskelig!

Håper virkelig magefølelsen din stemmer ❤ Gleder meg til fredag og testing, dette er spennende! :D
 
Høres ut som symptomer jeg hadde veldig tidlig før jeg fikk positiv test! Håper dette går veien[emoji4][emoji254]
Så hyggelig at du legger igjen gode tanker :Heartred Veldig spent, så de neste dagene kommer til å snegle seg avgårde! Har så lyst til å bare ta en test men skal jeg vente så skal jeg vente :hilarious: Dumt å få tidlige håp hvis det likevel ikke blir noe av.
 
Back
Topp