For aller første gang

Var det jeg tenkte, så hvis jeg har samme syklus som de to gangene før så må el ha vært:) Har "lært" at el alltid er 14 dager før tr og at el kan være senere i en syklus men at denne avstanden mellom el og tr alltid skal være den samme. Er ikke lett å bli klok på dette :p

Man kan ha kortere LF også, men den er ofte konstant uansett lengde :) Nei, det skal være sikkert og visst :hilarious:
 
PP3 - CD14/ 4DPO
Har bestemt meg for å gå for at jeg er i dpo land så får vi se hva som skjer:wideyed: Endte opp med å kjøpe el tester på apoteket for å sjekke for sikkerthetsskyld og det var hvertfall ikke noe utslag å snakke om der :p prøvde å laste opp bilde men får beskjed om at filen er for stor. Noen som vet hvordan man får til det?

Har vært en del uggen og svimmel i dag men det kan like gjerne skyldes at jeg har spist lite pga dårlig matlyst. Har hatt litt verkinger som egentlig minner mest om tr så skal bli spennende å se fremover. Tempen er som før, ingen store endringer, har tross alt ikke tempet veldig lenge. Planen er å ikke g-teste før om en uke så får vi nå se hvordan det går!:hilarious:
 
PP3 - CD14/ 4DPO
Har bestemt meg for å gå for at jeg er i dpo land så får vi se hva som skjer:wideyed: Endte opp med å kjøpe el tester på apoteket for å sjekke for sikkerthetsskyld og det var hvertfall ikke noe utslag å snakke om der :p prøvde å laste opp bilde men får beskjed om at filen er for stor. Noen som vet hvordan man får til det?

Har vært en del uggen og svimmel i dag men det kan like gjerne skyldes at jeg har spist lite pga dårlig matlyst. Har hatt litt verkinger som egentlig minner mest om tr så skal bli spennende å se fremover. Tempen er som før, ingen store endringer, har tross alt ikke tempet veldig lenge. Planen er å ikke g-teste før om en uke så får vi nå se hvordan det går!:hilarious:

Er du på appen eller på nettleser?
 
PP3 - CD14/ 4DPO
Har bestemt meg for å gå for at jeg er i dpo land så får vi se hva som skjer:wideyed: Endte opp med å kjøpe el tester på apoteket for å sjekke for sikkerthetsskyld og det var hvertfall ikke noe utslag å snakke om der :p prøvde å laste opp bilde men får beskjed om at filen er for stor. Noen som vet hvordan man får til det?

Har vært en del uggen og svimmel i dag men det kan like gjerne skyldes at jeg har spist lite pga dårlig matlyst. Har hatt litt verkinger som egentlig minner mest om tr så skal bli spennende å se fremover. Tempen er som før, ingen store endringer, har tross alt ikke tempet veldig lenge. Planen er å ikke g-teste før om en uke så får vi nå se hvordan det går!:hilarious:
Jeg har måttet beskjære bilder for å legge inn her (nettleser med mobil), det dumme er at de fort blir litt uskarpe så beskjæres ikke mer enn nødvendig:)
 
Er det på last opp filer ved siden av send svar du er? Hmm, jeg har aldri hatt det problemet. Går det an å klippe bilde litt mindre?
Ja på last opp filer. Bildene fra fertility friend funker å laste inn men bilder fra kamera direkte går ikke :confused: kan hende det er for stor oppløsning.
 
Jeg har måttet beskjære bilder for å legge inn her (nettleser med mobil), det dumme er at de fort blir litt uskarpe så beskjæres ikke mer enn nødvendig:)
Da skal jeg prøve det ;)takk for tips:)
 
IMG_2716.JPG IMG_2710.JPG Og med litt beskjæring funka det :D så her er dagens just in case el test:hilarious: nederst er innen fristen, øverst er når den hadde tørket.
 
Last edited:
Sjekka termometeret nå og siste målte temp var ikke 36,15 men 36,50 så da har jeg lest av litt i ørska på morgenen og grafen blir annerledes! :wideyed::banghead:IMG_2718.PNG
 
PP3 - CD15/ 5dpo?
Tror det er noe tull med lagringsfunksjonen på termometeret mitt. Trippelsjekka tempen i dag tidlig, og når jeg skrudde av og så på for å sjekke siste målte lå det fortsatt 36,50 inne som i går kveld ... så da retter jeg gårsdagens til det jeg originalt målte og får da denne grafen i dag. Glemmer fra gang til gang hvor seig ventingen i dpo land er! Måtte den siste uka nå gå fort :HeartredIMG_2719.PNG
 
PP3 - CD15/ 5dpo?
Tror det er noe tull med lagringsfunksjonen på termometeret mitt. Trippelsjekka tempen i dag tidlig, og når jeg skrudde av og så på for å sjekke siste målte lå det fortsatt 36,50 inne som i går kveld ... så da retter jeg gårsdagens til det jeg originalt målte og får da denne grafen i dag. Glemmer fra gang til gang hvor seig ventingen i dpo land er! Måtte den siste uka nå gå fort :HeartredVis vedlegget 219072

Jeg tror du må holde knappen inne for å se siste målte? Det står alltid 36,50 på mitt når jeg slår det på (Babyplan).
 
Da tror jeg hvertfall jeg kan bekrefte at el ikke er rundt hjørnet i hvertfall:p test på morgenurin, like svak eller svakere enn i går så da går jeg for at syklusen min er innenfor samme lengde denne gangen og.
Så røyk jeg på en tidlig g test i dag:angelic:har aldri fått testa fordi tr har kommet så måtte bare prøve, ikke si det til noen:hilarious:Er selvfølgelig alt for tidlig når jeg i beste fall er 6dpo:p. IMG_2720.JPG IMG_2721.JPG
 
Da tror jeg hvertfall jeg kan bekrefte at el ikke er rundt hjørnet i hvertfall:p test på morgenurin, like svak eller svakere enn i går så da går jeg for at syklusen min er innenfor samme lengde denne gangen og.
Så røyk jeg på en tidlig g test i dag:angelic:har aldri fått testa fordi tr har kommet så måtte bare prøve, ikke si det til noen:hilarious:Er selvfølgelig alt for tidlig når jeg i beste fall er 6dpo:p. Vis vedlegget 219075 Vis vedlegget 219077

Det blir spennende fremover :D
 
Ok. Forvirringen fortsetter så da har jeg laget tre forslag ut ifra ovia, ff, og temp .Like mye for å rydde i hodet som går litt i surr:p
EL kan ha vært på tre ulike dager hvis jeg sammenligner disse tre
1) CD9 altså 13.feb noe som vil gi ikm 27/2 (ff- sitt forslag til mest fertile dag)
2) CD11 15. feb ikm 1/3 (graf fra ovia) også den dagen jeg har hatt høyest temp, men var også første tempdag..
IMG_2722.jpg

3) CD 13 17.feb ikm 3/3 (ovias forslag til mest fertile dag) denne dukket plutselig opp i dag da ovia forsøv hele mitt fertile vindu pga data jeg la inn!
Dette vil da si at jeg enten er 6, 4 eller bare 2 dpo
:wideyed:Originalt var min mest fertile dag cd 10 med da el 14. Feb og 5dpo i dag.

Og i dag har jeg kanskje de sterkeste stikningene og murringene på høyre side i hele pp - dette er til å bli sprø av...:banghead:
 
Back
Topp