FOR aktiv??

Theeri

Betatt av forumet
hehe ja dere leste riktig..... :wacky: har en baby som er så aktiv at jeg har begynt å lure på om det går ann at den er FOR aktiv?? at det er noe galt som gjør at han ikke trives eller no.... :wideyed: helt sykt hvor mye han spreller og sparker om dagen. sambo også sa det at det der var jo helt sykt.... ikke rart jeg ikke får noe søvn om nettene eller får slappet av noen gang sa han... :wideyed: magen buler ut og er første på venstre side så på høyre i neste sekund. og det går i ETT!! sover han aldri liksom...... o_O noen andre som har en så aktiv baby? Bør jeg spøre jm / lege om det, eller kommer de bare til å le av meg da tro...... :anyone skal jo være koselig med disse sparka. men detta er bare VONDT og slitsomt!

Du er ikke den første som spør om det, helt garantert, og de kommer nok ikke til å le, selv om de kanskje synes det er litt artig, da gravide ofte får mye rart for seg. ;)
Så lenge han har et stabilt mønster som ikke endrer seg radikalt på veldig kort tid er det stort sett innafor normalen. :)
Babyen er som regel mest aktiv når mor er rolig, for bevegelsene til mor bysser babyen i søvn, og mot slutten er man jo gjerne veldig sliten, og det blir mye stillesitting.
Han har fortsatt plass til å røre seg mye, og er i full gang med å trene armer og ben. :)

hehe ja det tror jeg på :D er nok mange rare spm og engstelser fra gravide! :joyful: men ja. fø var det liksom nesten bare når jeg satt stille eller skulle sove. men nå er det hele tiden.... når jeg jobber, gjør reint, beveger meg eller ikke beveger meg.... altså konstant. derfor jeg er litt engstelig... men får jo håpe det bare er fordi han trives ekstra godt inni hula si..... :p

Haha.. jeg spurte jordmor om det samme når jeg var der sist :p Hun sa at det var ikke noen ting å bekymre seg over, det tyder på at baby har det bare bra. Hun sa også at nå som det blir mindre plass i magen så kjenner man alle de små bevegelsene som man inne kjente så tydelig før. De kan også ha aktiv søvn som hun kalte det, så selv om de sover så vrir de seg litt rundt omkring :)

Ja,her var han supert aktiv! Så ille at jeg ble uvell noen gangen [emoji14]
Nå som jeg er kommet lengre på vei, kjenner jeg at det er trangt, og det er litt mindre aktivitet og roligere bevegelser [emoji14]

Ja, det tar helt av! Var ikke sånn forrige svangerskap. Jeg synes også det er direkte vondt, og veldig slitsomt. Men nok helt normalt;)

Her har det også vært veldig mye aktivitet! Mye mer enn sist. Roligere nå de siste ukene, men har noen dager/perioder som det er veldig mye liv fortsatt :-P

Back
Topp