Theeri
Betatt av forumet
hehe ja dere leste riktig.....
har en baby som er så aktiv at jeg har begynt å lure på om det går ann at den er FOR aktiv?? at det er noe galt som gjør at han ikke trives eller no....
helt sykt hvor mye han spreller og sparker om dagen. sambo også sa det at det der var jo helt sykt.... ikke rart jeg ikke får noe søvn om nettene eller får slappet av noen gang sa han...
magen buler ut og er første på venstre side så på høyre i neste sekund. og det går i ETT!! sover han aldri liksom......
noen andre som har en så aktiv baby? Bør jeg spøre jm / lege om det, eller kommer de bare til å le av meg da tro......
skal jo være koselig med disse sparka. men detta er bare VONDT og slitsomt!
har en baby som er så aktiv at jeg har begynt å lure på om det går ann at den er FOR aktiv?? at det er noe galt som gjør at han ikke trives eller no....
helt sykt hvor mye han spreller og sparker om dagen. sambo også sa det at det der var jo helt sykt.... ikke rart jeg ikke får noe søvn om nettene eller får slappet av noen gang sa han...
magen buler ut og er første på venstre side så på høyre i neste sekund. og det går i ETT!! sover han aldri liksom......
skal jo være koselig med disse sparka. men detta er bare VONDT og slitsomt!
men ja. fø var det liksom nesten bare når jeg satt stille eller skulle sove. men nå er det hele tiden.... når jeg jobber, gjør reint, beveger meg eller ikke beveger meg.... altså konstant. derfor jeg er litt engstelig... men får jo håpe det bare er fordi han trives ekstra godt inni hula si.....