for 9 år siden ..

Gratulerer med 9 åringen. Lykke til i dag og håper dagen blir vel overstått uten fødsel. Jeg klarte meg på min sønns 3 års dag sist torsdag og nå venter jeg bare på at noe skal skje snart - har termin i morgen, virker ikke som han har tenkt seg ut enda - men man vet aldri...

Ha en flott dag.

ORIGINAL: sørlandet79

Gratulerer med sønnen i huset!!!! Ja det er rart hvor fort tiden går. Når jeg nå har fått gutten mine, har jeg glemt hvor små mine store jenter en gang var. Hærlig med babyer igjen i huset.

Håper feiringen setter igang fødslen din, så du slipper å vente lenger!!

ja har et lite håpe ja[:)] hehe
ja er litt vanskelig å se på di store ongene å tenke på at dem har vært så pittersmå[:)][:)]

ORIGINAL: Sørlandsjente83

Gratulerer med 9 åringen. Lykke til i dag og håper dagen blir vel overstått uten fødsel. Jeg klarte meg på min sønns 3 års dag sist torsdag og nå venter jeg bare på at noe skal skje snart - har termin i morgen, virker ikke som han har tenkt seg ut enda - men man vet aldri...

Ha en flott dag.

hehe ja dette var "måle" mitt å i allefall holde ut til i dag, så etter feiringa så skal han bare komme[:D] så fremst kl er over 24.00 heheh
men ser ikke ut som han har tenkt seg ut han herre heller, vi får høre med dem andre om litt fødestøv[;)]

Gratulerer masse med 9-åringen i huset!!!!
Utrolig hvor fort tiden flyr. Min eldste ble også netopp 9 år,men det virker ikke som det er så lenge siden han kom til..

ORIGINAL: Gary Barlow

Gratulerer masse med 9-åringen i huset!!!!
Utrolig hvor fort tiden flyr. Min eldste ble også netopp 9 år,men det virker ikke som det er så lenge siden han kom til..

er akkurat det [:D] hehe

Back
Topp