for 9 år siden ..

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Ble jeg Mamma  for føste gang!!!![:D]
herreguud så fort tiden går! syns enda jeg husker denne dagen som den skulle vært nå jeg,
Lille søte sønnene min som kom etter 4 dager med rier, varm og god og så klart værdens fineste lille baby
åååh den følelsen er ubeskrivelig, og her sitter jeg igjen å bare venter på at ting skal starte[:D]
vi er max heldige vi som skal/har fått baby, ingen tvil om det! og så verdt alle vonter og syting og klaging[;)]

et "lite " skrytebilde av Simen for nøyaktig 9 år siden og 5 timer siden

http://www.facebook.com/album.php?aid=12894&id=1396344194&l=55428270f6 litt flere bilder[:D]

så i dag blir det fotballkakebaking, pakker og metro lekeland på oss, og etter det er lillebror hjertelig velkommen ut hihihih[:)]

Gratulerer så mye med sønnens 9 års-dag!

Ha en fin dag!

Gratulerer så kjempe masse med 9 åringen!:) må dere kose dere kjempe masse i dag:)

og ja det å få barn er ubeskrivelig,, vi er ufattelig heldige som for oppleve det:)

ORIGINAL: Mamman til Luan

Ha en fin dag!

sign

hipp hurra for 9 års dagen hans! [:D] rart å tenke på at han har vært sååå liten! og snaaart har du en ny en! like liten! [:D]

jaa helt merkelig å tenke på[:D]
er merkelig hvor fort årene går etter man har fådd barn[8|]..er jo enda 20 år jeg da,man blir jo ikke eldre enn det? heheh..

Gratulerer med 9åringen[:)] Håper dere får en fin dag alle sammen[:)]

takk[:)]
ja det skal bli kjempekos med ny baby i hus:)
syns vi er så heldige alle sammen dem er jo til å spise opp[:D][:D]

Gratulere med dagen i huset[:)]

Ha en fin dag!

ORIGINAL: Loo

hipp hurra for 9 års dagen hans! [:D] rart å tenke på at han har vært sååå liten! og snaaart har du en ny en! like liten! [:D]

Hi-hi, så herlig [:)] Gleder meg sånn, jeg også - er snart 4 år siden sist (men minnene like levende som om det var i går [;)]

Gratulerer med sønnen i huset!!!! Ja det er rart hvor fort tiden går. Når jeg nå har fått gutten mine, har jeg glemt hvor små mine store jenter en gang var. Hærlig med babyer igjen i huset.

Håper feiringen setter igang fødslen din, så du slipper å vente lenger!!

Ha en fin dag!

[:)]

ORIGINAL: Chixy

Gratulerer med gutten på 9år!!

Gleder meg til å kjenne på den følelsen alle snakker om!!! [:D]

Sign[:)]

Gratulerer så mye med 9-åringen! 

Barna er absolutt verdt alle plager i graviditet osv ja. [:D] Vi er så heldige!

Ha en fin dag!

Back
Topp